וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע כדאי לכם להשתיל שיער בטורקיה? קבלו 8 סיבות

מוגש מטעם מיי הייר

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 15:16

אין ספק שטורקיה היא אחת השחקניות החזקות בענף. הנה 8 סיבות למה כדאי לבחור בטורקיה ליעד להשתלת שיער

השתלת שיער בטורקיה. מיי הייר,
השתלת שיער בטורקיה/מיי הייר

על פי האגודה הבינלאומית לניתוחי השתלת שיער בשנת 2010 בוצעו 923,599 השתלות שיער ברחבי העולם מה שמרמז על שוק של 1.88 מיליארד דולר. אין ספק שניתוח השתלת שיער בטורקיה נחשב למבוקש במיוחד. הנה 8 סיבות למה כדאי לבחור בטורקיה ליעד להשתלת שיער.

מחיר

המחירים בטורקיה הרבה יותר סבירים משאר העולם. באירופה וארה"ב המחיר נע בטווח של בין 7,000-25,000 דולר עבור שיטת FUE, כשבטורקיה כל ההליך, כולל לינה והוצאות נוספות עולה בין 2,200-7,000 דולר בהתאם למשתנים שונים כמו מספר ההשתלות הדרושות, השיטה הנבחרת, המרפאה והמנתח.

שיטות עבודה מתקדמות יותר

בטורקיה המנתחים מעדיפים להשתמש בטכניקת FUE, שמתאפיינת בכאב מינימלי במהלך ההחלמה, ללא צלקות נראות לעין ותהליך ריפוי מהיר יותר. אין שימוש באזמל, סיכות או תפרים.

איכות גבוהה בכל אספקט

בגלל התחרות העזה במגזר הטורקי מרפאות ההשתלות משפרות בכל עת את השיטות שלהן, המתקנים שלהן והתנאים שלהן כדי להציע למטופליהן את השירות הטוב ביותר.

חבילת הכל כלול

אין הרבה מה להגיד על השירותים שהמרפאות מספקות הודות לתחרות העזה בניהן. המרפאות מציעות למטופלים הסעות חינם משדה התעופה למלון, כרטיסי טיסה בחינם, לינה ללא עלות במלונות מובחרים ועוד.

המנתחים הטובים ביותר

השתלות שיער היו מאז ומעולם טרנד בטורקיה ולכן יש מספר רב של מנתחים עם ניסיון רב שנים בתחום ויש להם גישה לטכנולוגיות וטכניקות טיפול מתקדמות ביותר.

רשימת המתנה? מה זה?

בניגוד לאירופה וארה"ב אין צורך לחכות חודשים, מכיוון שהמבחר של המרפאות הוא עצום והן יכולות לענות על הביקוש.

עמדה גיאופוליטית

טורקיה מהווה גשר בין אסיה לאירופה ומושכת מטופלים מאזורים אלו אך גם מצפון אפריקה והמזרח התיכון. כפי שניתן לראות יש ביקוש גבוה בטורקיה וכתוצאה מכך היצע גבוה.

טורקיה היא יעד תיירותי ייחודי

כ-37 מיליון תיירים מבקרים בטורקיה מידי שנה. כ-270,000 מהם מגיעים להליכים כירורגיים. טורקיה מציעה הזדמנות מצוינת לבלות את משך זמן ההחלמה שלכם ביעדי נופש נפלאים או אטרקציות. המטופלים גם לא ירגישו אי נוחות הודות לאנשים מסבירי פנים.

מוגש מטעם מיי הייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully