וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיסויים עד הבית בקדימה צורן - ניר חוכיימה אלוף העיסויים

בשיתוף ניר חוכיימה

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 13:40

טיפולי מגע הפכו לנפוצים ומבוקשים. אילו סוגי עיסויים מומלצים? ניר חוכיימה, מעסה המעניק עיסוי בקדימה, מספר על הטיפולים המפנקים שישאירו אתכם בחוויה לזמן רב

איזה כיף לסיים את היום בעיסוי משחרר אחרי יום עבודה. כולנו צריכים זמן לעצמנו בין כל ההתרוצצות של השבוע ועיסוי עוזר לנו לשבור את מעגל הסטרס והלחץ, העצבים, הדאגות הרובצות בראשנו ומביאות מתח רב לכתפיים, לגב ואפילו עומס בצוואר. עיסוי מפנק נותן לנו שעה של שקט ואתנחתא מהמירוץ של החיים.

טיפולי מגע עונים לנו על צרכים פיזיים ורגשיים כמו התמודדות עם בעיות בריאותיות, לדוגמא :בעיות שלד ושרירים, פריצת דיסק, בלט דיסק, כאבי שרירים, כאבי צוואר, אשר עשויות להשפיע על תפקוד שוטף, למשל בנהיגה. עיסוי עוזר גם ברמה הנפשית- התמודדות עם אובדן ושכול, חוויות שמציפות מתקופת הילדות, גירושים או מצב רוח ירוד . אי אפשר להמעיט ביכולות של טיפול שמאזן בין הגוף לנפש.

כיום טיפולי מגע הפכו לנפוצים ומבוקשים. יותר ויותר אנשים פונים אל הרפואה המשלימה לטיפולי עיסוי רפואי. אילו סוגי עיסויים מומלצים? למה עיסוי זוגי פחות טוב מעיסוי אישי? ניר חוכיימה, מעסה המעניק עיסוי בקדימה, מספר על סוגי העיסויים המפנקים שישאירו אתכם בחוויה עוד הרבה מאוד זמן.

במשך כל שנות התנסותי כמעסה והניסיון הטיפולי שלי הן בספא והן במגזר הפרטי, למדתי והבנתי שאנשים אוהבים להתפנק ומחפשים עיסוי עוצמתי ומפנק, כזה שמשאיר אותם בהיי. למיטת הטיפולים יש חלק בחוויה של הטיפול, כאשר מיטת הטיפולים שברשותי מגיעה עם חימום תרמי לכל חלקי הגוף בכל מהלך הטיפול. אנשים רבים אינם מכירים את סוגי הטיפולים השונים ולכן חשוב להסביר אודות כל טיפול.

seperator

עיסוי אבנים חמות

עיסוי אבנים חמות נחשב לעיסוי פופולארי ומבוקש מאוד בכל ימות השנה - לא רק בחורף. אנשים אוהבים חום, קל וחומר אם מדובר באבנים חמות על הגוף הנותנים תחושה נעימה ויחד עם זאת משחררים מאוד. מרבית האנשים יעדיפו עיסוי אבנים חמות בצורה עדינה ללא כניסה עמוקה לשרירים. אם נשלב טיפול רקמות העמוקות בשילוב אבנים חמות, המתח המצטבר עמוק בשרירים יקבל טיפול הולם. המחשבה הראשונה כאשר מדברים על טיפול באבנים חמות מעלה חיוך ורוגע אצל אנשים עוד בטרם קיבלו את הטיפול. טיפול זה נחשב לאחד הטיפולים המובילים בתחום העיסוי.

עיסוי אבנים חמות. שורטקאט, אתר רשמי
מבוקש ולא רק בחורף. עיסוי אבנים חמות/אתר רשמי, שורטקאט

עיסוי קרקפת, עיסוי מרגיע בשמנים חמים

עיסוי קרקפת, הידוע בשם עיסוי קצוות, נחשב לאחד הטיפולים הקצרים. לרוב הוא משולב בסופו של כל עיסוי. בעיקר נשים מתחברות לעיסוי קרקפת וראש, ייתכן שהסיבה לכך היא העניין המנטלי -מחשבות, רגשות, בראשה של האישה שעובד שעות נוספות ועיסוי קרקפת נותן מנוחה למוח. עיסוי שרירי הקרקפת חשובים גם מבחינה רפואית לפי תאוריית אירוודה. שריר הרקה נקרא platysama שריר שטוח ורחב המכסה את אזור הרקה מעל האוזן ולפניה נקודות כאב בשריר הרקה תורמות לכאבי ראש בחלקו הקדמי ובצד עיסוי שריר הרקה באצבעות נתמכות יעזור מאוד להקלה בכאבי הראש. עיסוי קצוות נמשך 15 דקות כאשר הוא משולב בעיסוי. כאשר לוקחים את העיסוי פרטני, הוא נמשך כ-30 דקות. אפשר לקבל את העיסוי עם שמנים חמים או בלי.

עיסוי קרקפת. ניר חוכיימה,
בעיקר נשים מתחברות. עיסוי קרקפת/ניר חוכיימה

עיסוי צדפות חמות משולב פילינג

עיסוי מסוג זה הוא אחד העיסויים המבוקשים. הוא מזכיר את עיסוי האבנים החמות מבחינת החום בטיפול, אך שונה מאוד מכל הבחינות. עיסוי צדפות חמות הוא טיפול בצמחי מרפא, זמן הטיפול ארוך מהרגיל והוא נמשך 75 דקות לפחות. ההכנה של הטיפול לוקחת גם זמן רב, מכניסים לתוך הצדפות שקית צמחי מרפא וגל חימום שמחמם את הצדפות לאורך כל הטיפול. אחד העיסויים המפנקים ביותר שתוכלו לחוות, זאת בעקבות שילוב החום של הצדפות היכולות לשחרר שרירים תפוסים וכניסה לשרירים בצורה עדינה ומשחררת. צמחי המרפא עוזרים בשחרור שרירים תפוסים, אבל יחד עם זאת הוא נחשב עיסוי משחרר מאוד. במהלך הטיפול מבוצעים שלושה אלמנטים: עיסוי שמנים, עיסוי עם צדפות חמות ולאחר מכן פילינג רימונים דק לשיפור מראה העור. עיסוי צדפות או קונכיות הוא אחד הטיפולים הנמכרים לימי הולדת לאנשים שאוהבים. ניתן לקבל עיסוי בתל מונד ומומלץ להיות במנוחה לאחר הטיפול.

עיסוי צדפות חמות משולב פילינג. ניר חוכיימה,
אחד העיסויים המבוקשים והמפנקים. עיסוי צדפות חמות משולב פילינג/ניר חוכיימה

עיסוי תאי הרבל באגס (צמחי מרפא)

אחד הטיפולים הנמכרים ביותר, נחשב לטופ של עולם העיסויים. הטיפול נחשב ליוקרתי בעקבות צמחי מרפא הרבים הדחוסים בתוך בד אותו מחממים בסיר אידוי. העיסוי מתבצע לא פחות משעה וחצי או שעתיים ולפעמים אף לוקח שעתיים וחצי - תלוי במקרה של המטופל. אופי הטיפול לרוב נעשה לבעיות בריאותיות בשלד ושרירים כמו כאבי גב, פריצת דיסק, בלט דיסק, דלקות, שרירים תפוסים. יצטרכו אותו גם מטופלים אשר חיים בסטרס ולחץ גבוה. בשל היותו מכיל גם מרווה, הוא מרומם מצב רוח וגורם לאופוריה ושמחה. טיפול מרגיע, חם ומפנק מאוד. טכניקות העיסוי הן לחיצה, דחיפה, סיבוב, תיפוף, הקשה, תנועות של עיסויים כמו טווינא, שיאצו, כשמטרת העיסוי היא החדרת צמחי הגוף בעיסוי שחרור הגוף ושרירים בצורה שלא תאמינו .

עיסוי תאי הרבל באגס (צמחי מרפא). שורטקאט, אתר רשמי
הטופ של עולם העיסויים. עיסוי תאי הרבל באגס/אתר רשמי, שורטקאט

עיסוי זוגי או עיסוי פרטני

עיסוי זוגי הוא חוויה משותפת של בני הזוג. הרעיון והחוויה כזוג הוא נחמד מאוד, אך במצב שבו שני בני הזוג מקבלים עיסוי בחדר משותף ישנה התעסקות יתרה במה שקורה מסביב והקושי להתנתק בזמן טיפול בעיסוי הוא פחות מומלץ. ההמלצה היא לקבל עיסויים נפרדים, גם בתקשורת מול המטפל/ת וגם מבחינת התהליך הטיפולי. לרוב בטיפולים אישיים ישנה התפרקות נפשית ויחסי מטפל מטופל, דבר שחשוב גם בהצלחת הטיפול ולא בהתעסקות המטפל השני. דיבורים מרובים תוך כדי עיסוי הורסים את החוויה של מהות העיסוי והצלחתו והתעסקות בדברים שיכולים להפר את השקט שמביא את עוצמות הטיפול.

בשיתוף ניר חוכיימה
  • עוד באותו נושא:
  • עיסוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully