וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרויות לאחר גיל 30: איך עושים זאת בהצלחה?

מוגש מטעם clicupid

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 14:32

דייט לאחר גיל 30 יהיה שונה מדייט לפני גיל 30, ויש לכך לא מעט סיבות. ככל שתכינו את עצמכם טוב יותר לקראת הדייטים הקרובים כך תוכלו להצליח בהם יותר

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

גיל 30 הוא סוג של נקודת מפנה בחייהם של אנשים רבים. דייט לאחר גיל 30 יהיה שונה מדייט לפני גיל 30, ויש לכך לא מעט סיבות. כמובן שהטענות האלה נכונות ברוב המקרים, והן לא יכולות להיות נכונות באופן גורף. אך עדיין ככל שתכינו את עצמכם טוב יותר לקראת הדייטים הקרובים כך תוכלו להצליח בהם יותר. מי יודע? אולי ממש בעתיד הקרוב תמצאו את בן או בת הזוג שלכם לחיים. את הפרטנר שחיכיתם לא מעט זמן על מנת למצוא אותו או את הפרטנרית שתשנה את החיים שלכם לטובה. הכרויות לאחר גיל 30 לא צריכות להיות כל כך מסובכות.

אל תחכו שהזמן יעשה את שלו

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי הזמן יעשה את שלו בכל מה שקשור ליציאה לדייטים. אך תזכרו כי המציאות של היום שונה בתכלית בהשוואה למציאות של פעם. בעבר כל מה שהייתם צריכים לעשות בשביל להכיר בן או בת זוג זה היה לצאת לרחוב. כיום הדרישות הרבה יותר קשוחות, ולכל אחד יש את הדברים שחשובים עבורו. לכן אנו מציעים לכם לא לחכות שהזמן יעשה את שלו. תוכלו למצוא אתרי הכרויות שיקצרו לכם את הדרך, ויאפשרו לכם להכיר את בן או בת הזוג המושלמים.

תורידו את הלחץ, זה לא עוזר

הכרויות אחרי גיל 30 זה דבר שהוא אפשרי בהחלט. לא מעט אנשים הכירו את בן או בת הזוג שלהם אחרי הגיל הספציפי הזה. אז אל תחשבו כי משהו דפוק בכם או שאתם עושים את הדברים בצורה לא נכונה. הורידו את הלחץ למינימום האפשרי על מנת שתוכלו להצליח בפעם הבאה שתצאו לדייט. הרי אתם מבינים כי הלחץ הוא ככל הנראה זה שגורם לכם להצליח פחות. השאירו את הפאניקה מאחור כי היא פשוט לא מקדמת אתכם לאף מקום ברוב המקרים הפאניקה הזאת תהיה עקב אכילס שלכם מכל מה שקשור לבחירת דייט מושלם.

תסתכלו קודם כל על עצמכם

אם יצאתם להמון דייטים ולא מצאתם את בן או בת הזוג המושלמים - תשאלו את עצמכם מה לא בסדר. מאוד יכול להיות כי חלק מהדברים שאתם עושים מרחיקים את בן או בת הזוג הפוטנציאליים. ברגע שתעשו עם עצמכם בדק בית, יהיה לכם קל יותר להסתכל מה קורה בצד השני של הסקאלה. אך לפני שאתם בוחנים את מי שיושב מולכם בדייט, תנסו לשאול את עצמכם מה אתם עושים לא טוב. מאוד יכול להיות כי ברגע שתשימו את האצבע על הטעויות שלכם יהיה לכם קל יותר להכיר. תוכלו להבין מה עשיתם עד כה לא בסדר, וגם לתקן אותו בפעם הבאה שתקבעו דייט.

הכרויות מתחילים ללא ציפיות

הטעות הכי גדולה תהיה להגיע אל דייט כאשר יש לכם ציפיות מפה להודעה חדשה. במקרה כזה יהיה לכם מאוד קשה לגרום לבן או לבת הזוג להתאים למה שיש להם בראש. תעשו לעצמכם טובה ובפעם הבאה שאתם קובעים דייט תגיעו אליו מבלי שיהיו לכם ציפיות. פתאום תוכלו לראות כי אתם אפילו מצליחים ליהנות מהפגישה ולא רק חושבים מה בסדר ומה לא בסדר. ברגע שמגיעים לדייטים מבלי לקבוע ציפיות מראש יהיה ניתן רק להצליח בהם. כל אותן הכרויות שמבוססות על ציפיות גדולות נועדו מראש להיות פגישות שלא באמת יצליחו.

מוגש מטעם clicupid
  • עוד באותו נושא:
  • הכרויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully