וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שרציתם לדעת על מדפסת HP DeskJet 3835

מוגש מטעם xl dyo

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 14:38

מדפסת משולבת למטרות רבות, לשימוש עסקי וגם לשימוש פרטי ובמחיר נוח? יש דבר כזה. הכירו את מדפסת HP DeskJet 3835. כל המידע על הדגם המסקרן הזה מחכה לכם בכתבה הזאת

עובדים במשרד. pixabay,
עובדים במשרד/pixabay

מאחר שאנו מדברים על מדפסת מסוג הזרקת דיו (עוד על כך בהמשך), נתחיל בכמה מילים על היבט הדיו, משום שהוא מהווה הוצאה שוטפת גדולה יחסית במדפסות כאלה. מצד אחד, ניתן לרכוש דיו למדפסת HP DeskJet 3835 בראשי דיו מקוריים, ומצד שני קיימת אפשרות לרכוש ראשי דיו תואמים במחירים נוחים ונגישים יותר - וכל זה באתר חברת Xldyo. ראשי הדיו התואמים מגיעים בכמות כפולה ביחס לכמות בדיו המקורי, והם יאפשרו לכם להדפיס 700 דפים בממוצע בשחור או 600 דפים צבעוניים, בעוד הדיו המקורי תוכלו להדפיס 360 דפים בשחור ו-200 בצבעוני, כך שראשי דיו תואמים חסכוניים בהחלט.

למי היא מתאימה?

מדובר במדפסת ברמה בסיסית יחסית, אך היא מציעה את כל האפשרויות הנפוצות ברמה טובה. היא תתאים לכל מי שמחפש מדפסת הזרקת דיו לא יקרה מדי, עם שילוב התכונות שאופייניות למדפסות מסוג זה:

· לעסקים קטנים - לעסקים קטנים שהם בעלי דרישות הדפסה בסיסיות אך מגוונות. אלה נשמעות אולי שתי תכונות שלא הולכות ביחד, אך זה למעשה מצב אופייני מאוד: צורך בכמויות הדפסה קטנות, אך מסוגים שונים בכל פעם, כמו תמונות, טקסט, גרפים וכדומה או שילובים שונים שלהם.

· לשימוש ביתי - דפוס השימוש שהצגנו כרגע אופייני גם לחיי היום יום בבתים, עם או בלי ילדים.

· לשימוש משולב - יותר ויותר אנשים עובדים כיום מרחוק ומהבית. עבור אופן עבודה כזה, דרושה לרוב מדפסת קומפקטית ורבת אפשרויות.

· לסטודנטים - HP DeskJet 3835 מתאימה גם לצרכים הבסיסיים יחסית אך מגוונים של תלמידים. היא אחד הדגמים המומלצים לסטודנטים להדפסות של חומרים לימודיים, טקסטים וכדומה.

מה היתרונות שלה?

מדפסת זו מספקת כמה יתרונות שימושיים, בהם:

· יכולות טובות מספיק - עבור רוב השימושים, מדפסת זו תספק לכם יכולות טובות למדי. מדובר בהשקעה נבונה כאשר מדובר בתכונות מתקדמות שאתם לא צריכים באופן קבוע.

· הזרקת דיו - המדפסת היא בטכנולוגיה המוכרת של הזרקת דיו. זוהי טכנולוגיה ותיקה מאוד, אשר מפיקה תוצאות טובות מאוד ובעלויות סבירות.

· מדפסת משולבת - מדובר במדפסת All-In-One, כך שהיא מספקת יכולות הדפסה, סריקה, צילום מסמכים ואף משלוח פקס.

· נוחות שימוש - המדפסת מסוגלת לקבל מידע להדפסה גם באופן אלחוטי. מדובר בתכונה חביבה שמקדמת ניידות ומצמצמת צורך בכבלים. במדפסת צג צבעוני של 5.5 ס"מ בממשק עברי המסייע לניהול נוח. יש אף "מצב שקט" במדפסת, אשר מבטיח הדפסה עם כמה שפחות רעש.

· צורה - המדפסת מגיעה בצורה קומפקטית ואופיינית למדפסות מסוג זה, כך שתוכלו למקם אותה בקלות בכל מקום בחדר או במשרד: על השולחן, מתחת לשולחן, באחסון בתוך ארונות ועוד.

· מראה - מדפסות הן לא בדיוק רהיטי יוקרה. הן מבוססות פלסטיק ובעלות מראה אופייני, תעשייתי ניתן לומר ופשוט יחסית. עם זאת, למרות היותה מדפסת בסיסית למדי, HP DeskJet 3835 היא בעלת מראה נאה, אשר ישתלב היבט בכל נוף משרדי או ביתי.

לסיכום

אם אתם מחפשים מדפסת זולה יחסית, HP DeskJet 3835 היא בחירה טובה ורבת אפשרויות עבור סוגי משתמשים רבים. מלבד המחיר הנוח של המדפסת, תוכלו למצוא גם ראשי דיו תואמים במחירים נגישים ובכך תוכלו לחסוך לא מעט.

מוגש מטעם xl dyo
  • עוד באותו נושא:
  • מדפסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully