וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לבחירת ארון אמבטיה חדש

בשיתוף Makina

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 12:29

ארונות אמבטיה הם חלל האחסון המרכזי והעיקרי שלנו בחדרים אלו - המהווים את אחד החדרים הכי מפנקים בבית. אין אדם שלא אוהב לעשות בסוף יום ארוך מקלחת חמה ומפנקת

ארון אמבטיה מקולקציית 2022 עומד דגם אלמוג. חברת Makina,
ארון אמבטיה מקולקציית 2022 עומד דגם אלמוג/חברת Makina

שלא כמו ארון רגיל, ארונות אמבטיה צריכים להיות עמידים ללחות הגבוהה בחדרי הרחצה, עם מקום לאחסון כדי שנוכל לשים בהם את כל האביזרים. מצד שני, ארונות אמבטיה צריכים להיות קומפקטיים ותואמים לגודל החדר, וכמובן - לסגנון העיצובי. כי עד שהשקענו בריצוף החדר, בבחירת אמבטיה או מקלחונים, בקרמיקה על הקיר, בתאורה ובמוט הפינוק המושלם, אנחנו רוצים ארון אמבטיה שגם יתאים לכל הדקורציה של החדר הכי שימושי בבית.

אז איך בוחרים ארונות אמבטיה? ריכזנו עבורכם שלוש נקודות חשובות שיעזרו לכם.

גודל הארון: לציוד שלנו דרוש לא מעט מקום, אבל מנגד אנחנו רוצים לשמור על מראה מינימליסטי ומסודר. לכן, עלינו למדוד במדוייק את המקום שבו יונח הארון. וכמו שאמרנו, ארון האמבטיה הוא פתרון האחסון היחידי שיש לנו בחדר האמבטיה והוא צריך להכיל ציוד חשוב ומגוון כמו אביזרי אמבטיה, מגבות ועוד. אם ארון האמבטיה שלנו יתוכנן ע"י חשיבה מראש, יהיה לנו מספיק מקום לכל האביזרים של המשפחה ובכך נשמור על סדר וניקיון בחדר. אפשר להשתמש בארון אמבטיה שיש בו מגירה או תא גדול לכביסה המלוכלכת. ככה גם נפתרים מהבלגן ובו בזמן מקבלים מקום אחסון נוסף.

סגנון עיצובי: ארונות בסגנון כפרי, ארונות בסגנון מודרני, ארונות עץ וארונות פורמייקה, ארון רחב, צר, גבוה, עומד או תלוי? מבחר ארונות האמבטיה של חברת Makina הוא ענק. יש כל כך הרבה סגנונות שמשנים את פני החדר ועושים הבדל עצום. אז כשאתם עושים את בחירת ארונות האמבטיה שלכם, תסתכלו רגע על החלל ותבינו מהו הסגנון העיצובי ומה הסטייל המועדף עליכם. התייעצו עם אנשי מקצוע במידת הצורך וודאו שאתם עושים את הבחירה הנכונה.

ארון אמבטיה מקולקציית 2022 דגם דבורה. חברת Makina,
ארון אמבטיה מקולקציית 2022 דגם דבורה/חברת Makina
ארון אמבטיה מקולקציית 2022 עומד דגם תפארת. חברת Makina,
ארון אמבטיה מקולקציית 2022 עומד דגם תפארת/חברת Makina

ארון אמבטיה תלוי או עומד?

אם החלטתם לעצב את חדר האמבטיה שלכם בסגנון מודרני, ארון תלוי תהיה בחירה מצוינת בשבילכם. כמו כן, ארון תלוי מעניק תחושה שהחדר יותר גדול, מאפשר לעצוב עם קרמיקה ודקורציה על הקיר וכמובן לנקות בצורה יסודית את הרצפה מתחתיו. ארון אמבטיה עומד לעומת זאת, יהיה בדרך כלל ארון גדול יותר ובעל נפח אחסון גדול יותר מארון תלוי. ניקיון הרצפה מתחתיו יהיה יותר מאתגר, והוא יתפוס מקום גדול יותר בחלל והתחושה תהיה של חדר קטן יותר.

עמידות לאורך זמן: כמו שהזכרנו קודם, חדר האמבטיה הוא החדר הכי לח בכל הבית. הרטיבות שם לא נפסקת. החל מהמים שזורמים מכיור האמבט, מהמקלחון, מהאסלה וכמובן אדי המים החמים של המקלחת. לאורך זמן הלחות משפיעה באופן משמעותי על הריהוט שנמצא בחדר האמבטיה, וארונות האמבטיה בפרט. אם אתם לא רוצים שלאחר כמה מקלחות הארון יתחיל להתקלף לכם ולהעלות עובש - ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על איכות הריהוט. ארון לאמבטיה בוחרים בצורה קפדנית ורק ממקומות שמוכרים ספציפית ריהוט לחדרי אמבטיה ומקלחות.

בחירת חומרי גלם מתאימים

חשוב מאוד לזכור כי ארונות אמבטיה חייבים להיות עמידים לחום, לחות ומים ועל כן חשוב מאוד להקפיד על בחירת חומרי גלם באיכות גבוהה. ארונות אמבטיה מיוצרים ממגוון חומרים די רחב כאשר הבחירה הפופולרית ביותר היא גוף סנדוויץ' וציפוי שעשוי מפורניר או פורמייקה. יש כאלו שמעדיפים שהארון כולו יהיה מעץ מלא ובצביעה אפוקסית או בגימור טבעי. כמו כן, יש ארונות שהגוף שלהם עשוי מעץ פשוט ומתועש אשר דומה לסיבית. כמובן שחשוב מאוד שהפרזול שתבחרו יהיה תואם לסוג הארון שבחרתם.

בשיתוף Makina

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully