וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטנדרט החדש לבתים חדשים ודירות אחרי שיפוץ: מחמם מים בגז מיפן

בשיתוף NORITZ

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 10:28

החורף עדיין כאן וכולנו חולמים על מקלחות חמות ללא הגבלה בכל ימות השנה. בשנים האחרונות מחממי מים בגז צברו תאוצה והפכו לסטנדרט של נוחות ויעילות בבתים פרטיים ובדירות חדשות או אחרי שיפוץ. אספנו את כל הנקודות שכדאי לכם לקחת בחשבון

מחמם מים בגז. VISTACREATE,
מחמם מים בגז/VISTACREATE

כשקר, אין כמו מקלחת חמה. ואין מתסכל יותר מלגלות שנגמרו המים החמים משום ששכחתם להדליק את דוד החשמל, או בעקבות שמים סגריריים. אחד הפיתרונות הנפוצים והצומחים ביותר כתחליף לדוד חשמל או כתוספת לדוד השמש, הוא מחמם מים בגז.

שוק מחממי המים בגז בישראל נמצא בצמיחה מהירה בשנים האחרונות בעקבות הנוחות, החיסכון והמים החמים המסופקים באופן מיידי וללא הגבלה. מחממי מים בגז הם סטנדרט של נוחות בדירות חדשות ובדירות אחרי שיפוץ כששואפים לשדרג את איכות החיים של בני הבית.

לפני בחירת הפיתרון הנכון לחימום המים בבית שלכם, יש לקחת בחשבון מספר נקודות חשובות כדי להבטיח שבחרתם נכון ויהיו לכם מים חמים לאורך זמן. איך שומרים על פעולה בטוחה ואמינה של המחמם ומה הופך את יפן למובילה העולמית בתחום?

בטיחות מעל הכל - איך עושים שימוש נכון ובטוח במחמם מים בגז?

בטיחות, אחד החששות הנפוצים ביותר בכל הנוגע למחממי מים בגז. על מנת לשמור על שקט נפשי ותחושת ביטחון, כדאי לבחור מחמם מים בגז של חברה עולמית, מומחית ומובילה, שמציעה מוצרים בעלי מנגנוני הגנה מתקדמים, איכות הרכבה גבוהה ועמידות בתנאי עבודה קשים.

מחממי מים איכותיים ומובילים יודעים להזרים את הגז באופן מבוקר ורק בעת השימוש בפועל במים חמים. כל זאת מבלי להתפשר על מים חמים בכל עת.

ביצועים ויעילות: מים חמים בכל רגע, וזאת בלי להעמיס על חשבון החשמל

התקנה של מחמם מים בגז הינה פעולה משתלמת לא רק בגלל נוחות אספקת המים החמים - מחממי מים איכותיים בעלי הספק של 17-21 ליטר בדקה יכולים בדרך כלל לספק מים חמים באופן מיידי לשתיים עד שלוש מקלחות במקביל. במרבית המחממים היפנים האיכותיים, להבת הגז נדלקת אוטומטית רק כאשר פותחים את אחד מברזי המים החמים בבית, לעומת דוד חשמלי שעשוי לעבוד במשך שעות, גם כאשר אין שימוש במים חמים. בנוסף לכך, המחממים המתקדמים בשוק מסונכרנים עם דוד השמש ונכנסים לפעולה רק כאשר המים מגיעים מדוד השמש בטמפרטורה נמוכה מהטמפרטורה הרצויה. התוצאה המבורכת - המים החמים לא נגמרים, וחשבונות החשמל מצטמצמים משמעותית.

על מנת להפוך את מחמם המים לגורם המשתלב בעיצוב הבית בצורה חלקה, כדאי לוודא שמחמם המים הבא שלכם יהיה מעוצב בצורה מודרנית ונעימה, וכי הוא מיועד להתקנה במקומות מוסתרים כמו: מרפסת, מסתור כביסה או על קיר חיצוני.

מחמם מים תוצרת יפן: המעצמה העולמית בתחום מחממי הגז האיכותיים

יפן הינה מעצמה טכנולוגית, החל ממכשירים סלולריים ומוצרי חשמל ועד רכבים, ולכן לא מפתיע בכלל לגלות שגם בעולם חימום המים בגז, יפן הינה המדינה המובילה מבחינת טכנולוגיה, איכות ועמידות מול מותגים אירופאים ובוודאי שמול התחרות מסין. ישראלים רבים הבוחרים במחמם מים באיכות נמוכה תוצרת סין (בדרך כלל בעקבות המחיר הזול) מתמודדים במשך השנים עם תקלות ושירות לא מספק. שימו לב שאפילו אם אתם רוכשים מחמם מים ממותג אירופאי, הוא לא בהכרח מיוצר באירופה, והטכנולוגיה והעמידות שלו ככל הנראה פחותה משל מחממי המים האיכותיים המיוצרים ביפן.

אחת החברות המובילות והמנוסות בתחום ביפן, שמוצריה נמכרים בעשרות מדינות ברחבי העולם, היא NORITZ, המתמחה בפיתוח מחממי המים בגז המתקדמים ביותר בענף, ועוסקת בייצורם כבר מעל ל-70 שנה. מחממי המים של NORITZ ידועים בחדשנות שלהם ובאמינות המכשירים לאורך שנים. 40% מהיפנים, בנוסף למיליונים רבים של צרכנים ברחבי העולם, בוחרים במחממי המים של NORITZ.

טכנולוגיות מתקדמות וחדשות שהופכות את החיים שלכם להרבה יותר נוחים

גם במחממי מים בגז אפשר להיות חדשני ולפתח טכנולוגיות מתקדמות -המהנדסים של החברות הגדולות בתחום, בעיקר החברות המתמחות במחממי מים בלבד, מפתחים כל העת מאפיינים חדשניים ונוחים יותר עבור המשתמשים, דוגמה טובה לכך היא המותג NORITZ. מחממי המים של NORITZ, כוללים מנגנונים וחיישני בטיחות המעניקים למוצרי החברה את תקני הבטיחות המחמירים ביותר. בנוסף, המחממים של החברה כוללים בקר דיגיטלי חכם לשליטה מרחוק בטמפרטורה ובפרמטרים נוספים.

היזהרו מהתחייבות ארוכת טווח לספק הגז שלכם

חברות הגז מציעות ללקוחותיהן עסקאות להתקנת מחמם מים בכפוף להתחייבות לתקופה ממושכת והן לא מהססות לקנוס לקוחות שעוזבים אותן לפני סיום תקופת ההתחייבות על המחמם. לכן, עדיף לרכוש ישירות ממפיץ או ממתקיני הגז המורשים, מאשר לרכוש באופן אוטומטי מחברת הגז שלכם.
קיבלתם החלטה? קדימה - בחרו במחמם שייתן לכם אמינות ושירות למשך שנים רבות

מחמם מים בגז הוא מוצר הנרכש לשנים רבות קדימה, ולכן חשוב מאוד שלא להתפשר על איכות, עמידות ושירות. מכשירי החימום של NORITZ, למשל, מותקנים על ידי טכנאים מוסמכים בלבד והשירות המעולה של החברה ידוע בכל העולם. כל רכיבי הליבה של המכשיר מיוצרים ביפן, מה שמבטיח ביצועים מדויקים, עמידות לשנים רבות אף בתנאי עבודה קשים, ועלויות תחזוקה נמוכות.
זה הזמן להצטרף לעוד מיליוני אנשים בעולם הנהנים ממים חמים באופן מיידי, נוח, יעיל ובטוח, בעזרת מחממי המים של NORITZ היפנית.

לפרטים נוספים על פיתרון נוח, זמין ובטוח למים חמים, מבית המומחית למחממי מים בגז, תוכלו להיכנס ולהזמין דרך חברת אלקטרוגז הפעילה מעל 20 שנה בתחום הגז, ועובדת מול חברות הגז המובילות בישראל וגם מול לקוחות פרטיים בפריסה ארצית. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה.

* NORITZ הוא סימן מסחרי רשום של תאגיד NORITZ

בשיתוף NORITZ
  • עוד באותו נושא:
  • חימום מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully