וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר מארקטינג 2.0: הדור הבא בייצור לידים

בשיתוף סמארטראק

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 14:19

מה ההבדל בין שיטת Win Win לשיווק דיגיטלי ואיך זה באמת עובד?

סופר מארקטינג 2.0. freepik,
סופר מארקטינג 2.0/freepik

בעידן הטכנולוגי של ימינו, כשאנו נושקים לרבע הראשון של המאה ה-21, נראה כי עולם הדיגיטל השתלט על כל פן בחיינו - מאפליקציות מכוונות תנועה אשר הוציאו את מפות הדרכים בתא הכפפות לפנסיה ועד לשעונים חכמים. גם עולם השיווק והמכירה התקדם בצעדי ענק וכיום רבים מחפשים לקוחות חדשים דרך ייצור לידים אונליין.

עם בעבר בעל עסקים היו צריכים צריך למצוא את המיקום המושלם לעסק שלהם, כיום כלל לא צריך להחזיק חנות פיזית כדי לנהל עסק שמחזוריו יכולים להגיע למאות אלפי שקלים. כיום, אם ברשותך מחשב, חיבור לאינטרנט ופינה שקטה, ניתן לנהל ולהחזיק עסק מניב, עם מקסימום תוצאות, לצד מינימום הוצאות.

מילת הקסם היא לידים, אבל מה זה בכלל?

ליד הוא למעשה לקוח פוטנציאלי אשר נחשף למערך שיווק חד וממוקד עבור מוצר/שירות בו הוא מעוניין, כשבסוף מערך השיווק (משפך) הוא משאיר פרטי יצירת קשר. מרגע זה, אותו גולש מחליף את שמו לליד.

לא כל ליד הוא ליד חם, בדיוק כמו שלא כל ברנדי הוא קוניאק

כיום, כמעט כל אחד יכול לייצר קמפיין לידים, אך האם מדובר בליד איכותי? אלו האופציות הקיימות.

1. עשה זאת בעצמך: אפשרי לייצר לידים לבד, אבל כבעלים של עסק, באמת תהיו מוכנים להשקיע זמן וכסף? הרי יש לכם עסק לנהל.
2. שירותי שיווק דיגיטל: שכירת שירותים של סוכנות שיווק נראית אפשרות סבירה לחלוטין ולגיטימית, אבל יש כאן קאץ': נפרדים מ-2,500-5,000 ש"ח בממוצע עבור תשלומים שוטפים, משלמים בין 2,000-10,000 ש"ח עבור הקמה של מערך השיווק, שלוקח כחודש וחצי עד חודשיים וכן תקציב פרסום, בין 50-250 ש"ח ליום. כלומר, מינימום 4,500 ש"ח וזאת מבלי שקיבלתם ליד.

בשיטה זו אין גמישות עבור עסקים בתחילת דרכם ובמיוחד כלפי עסקים קטנים ובינוניים. כאן נכנסת לתמונה שיטת ה-Win Win.

סופר מארקטינג 2.0. freepik,
סופר מארקטינג 2.0/freepik

מה ההבדל בין שיטת Win Win לשיווק דיגיטלי?

סוכנויות שיווק הפועלות בשיטה זו למעשה לוקחות על עצמן את כל העול השיווקי שעד כה הונח על כתפי העסק ובעליו. במקום להוציא הון לא מבוטל על בניית מערכי שיווק, תשלומי ריטיינר ותקציבי פרסום חודשיים, בשיטה זו הסוכנות היא זו שמייצרת עבורכם את כל מערכי השיווק.

דוגמה נוספת: למי לא יצא לערוך קניות מצרכים אונליין? כמה פעמים קרה לכם שהמוצרים שקיבלתם לא נראו כמו בתמונות שבאתר, כמו פירות וירקות למשל, או שחלק מהדברים בכלל לא הגיעו. לעומת זאת, כשאתם הולכים פיזית לעשות קניות, משווים מחירים, בודקים את הסחורה ורק אז הולכים לשלם בקופה. זו בדיוק השיטה בשיווק Win Win.

אז איך זה באמת עובד?

בעל העסק יוצר קשר עם סוכנות השיווק, בוחר את חבילת הלידים הרצויה ומקבל הצעת מחיר. בלי הפתעות ובלי ספקות אם יהיו לידים חמים היום או לא.

בשוק לא קיימות סוכניות רבות מסוג זה. רק סוכנויות השיווק הטובות ביותר פועלות בצורה זו. ברוב המקרים, סוכנויות אלו מאוד בררניות לגבי הלקוחות שלהן ולא מנסות להתחנף.

לפרטים נוספים על המודל לחצו כאן>>

בשיתוף סמארטראק
  • עוד באותו נושא:
  • לידים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully