וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיילים בצפון? אתם חייבים לעצור במסעדת איזמיר המחודשת

בשיתוף מסעדת איזמיר

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 8:42

בין אם אתם נוסעים לשלג בחרמון, להצטנן במים הקרים של נהר ירדן, או סתם מטיילים באזור - כדאי שתגיעו לאכול במסעדת איזמיר הוותיקה, שעברה מהפך, החלפת בעלים ונחשבת כיום לאחת המסעדות המומלצות באזור

מסעדת איזמיר. מסעדת איזמיר,
ארוחה מזרחית עם נוף עוצר נשימה/מסעדת איזמיר
מסעדת איזמיר. מסעדת איזמיר,
הגשה שפותחת את התיאבון/מסעדת איזמיר
מסעדת איזמיר. מסעדת איזמיר,
כשאוכל טעים ונוף מדהים נפגשים. מסעדת איזמיר/מסעדת איזמיר

במתחם גן הצפון ליד הגושרים, מעיין ברוך, ממוקמת מסעדת איזמיר. לפני כחצי שנה המסעדה החליפה בעלים וזכתה מאז לביקורות מעולות והמלצות חמות ברחבי הרשת. הבעלים החדשים הוא אחמד עדוי בן ה-35 אשר מגיע מהכפר טורעאן, המוכר ככפר שממנו יצאו המסעדנים הטובים בארץ.

מאז שאחמד לקח את ניהול המקום לידיו, המסעדה הוותיקה עברה שיפור משמעותי - החל מתודעת השירות וכמובן איכות וטעם האוכל. מדובר בשינוי ניכר ומבורך, אשר בזכותו המסעדה מלאה כמעט עד אפס מקום בכל ימות השבוע. לרשות הסועדים במסעדה עומד צוות עובדים מקצועי וטבח מוכשר עם מעל 30 שנות ותק במקצוע.

מדובר במסעדה נקייה, כאשר הכנת האוכל מתבצעת מבטבח פתוח לעיני מבקרי המקום.

נוף פסטורלי ואוכל טעים, זה כל מה שצריך

הייחודיות של מסעדת איזמיר היא שהיא ממוקמת על גדות נחל החצבאני (נחל שניר), כאשר הסועדים יכולים לבחור לאכול את הארוחה המפנקת שלהם בחיק הטבע הירוק של רמת הגולן. רחש המים הזורמים, עצים ירוקים, ציוץ הציפורים וירוק בעיניים מעניקים למסעדת איזמיר יתרון על פני מסעדות אחרות באזור ומהווים את הסיומת (או הפתיח) המושלמת לטיול בצפון.

ומה בתפריט?

כיאה למסעדה מזרחית אותנטית, בין המנות העיקריות תמצאו מגוון שיפודים ובשר על האש כגון סטייק אנטריקוט, צלעות טלה, שיפודי קבב, סטייק פרגית, סטייק חזה עוף, שווארמה בצלחת ומיקס גריל מפנק אשר מגיעות עם תוספת לבחירה של תפוח אדמה אפוי, פרדג'ין או מג'דרה.

בנוסף, המסעדה מציעה מגוון של דגים טריים ופירות ים כגון דניס, לברק, פורל, סלמון, שרימפס מטוגן או מבושל בתוספת תפוח אדמה, מג'דרה או סלט לימון טרי.

בנוסף, למי שלא חובב בשר או דגים, התפריט מציע מגוון מנות מוקפצות של ירקות, פטריות או חזה עוף ברוטב. כאן תמצאו גם מנות חלביות של פסטות ורביולי ברוטב עגבניות או שמנת פטריות לבחירתכם.

כמובן לא נשכח את החומוס הכי טעים באזור המוגש במסעדה, וכן מגוון מטוגנים כמו קובות וסיגרים בשריים, פסטלים צמחוניים וצ'יפס.

אם תרצו, תוכלו לפתוח את הארוחה עם שולחן סלטים מפנק הכולל 10 סוגי סלטים וחומוס או להזמין בנפרד מהמבחר הענק של סלטי הבית, כולל סלט פטוש, סלט טבולה, סלט ג'רג'יר, סלט ירקות לבנוני, חציל קלוי על גחלים ועוד. לקינוח תוכלו להנות מכנאפה טעים במיוחד לצד קפה טרי.

לסיכום, המיקום האסטרטגי של המסעדה, בקרבה למרכז קנדה ובתי מלון וצימרים רבים באזור, בשילוב הנוף והטבע הנשקפים ממנה, יחד עם הטיפול המסור של הבעלים החדשים, זיכה את המסעדה בתדמית מצליחה.

המסעדה פתוחה כל השבוע, כאשר בשישי שבת מומלץ להזמין מקום מראש עקב ביקוש רב. להזמנות חייגו 04-8552943.

לפרטים נוספים בקרו באינסטגרם או בטיקטוק

בשיתוף מסעדת איזמיר
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully