וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת ולתמיד: הדרך הנכונה והבטוחה להזמנת חשמלאי או אינסטלטור

בשיתוף פרופינדלר

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 13:35

החשמל לא זורם? הצנרת תקועה? הדרך הנכונה להזמנת חשמלאי, אינסטלטור או כל בעל מקצוע אחר ללא חשש לעקיצות מצד בעל המקצוע

חשמלאי. freepik,
חשמלאי/freepik

זה קורה לכל אחד מאיתנו. משהו בבית מתקלקל. החשמל מפסיק לעבוד. המים בשירותים לא יורדים. כשזה קורה, אנחנו כמובן רוצים שזה יתוקן על ידי בעל מקצוע ומתחילים לשאול בפייסבוק או אצל חברים אם מישהו מכיר חשמלאי מוסמך או אינסטלטור ומתחילים להרים טלפונים. אבל אנחנו לא באמת יודעים מי יגיע אלינו או מתי יש לו זמן. בנוסף זה תמיד מלווה בחשש שבעל המקצוע יעקוץ אותנו.

הזמנת בעל מקצוע בעידן הדיגיטלי

הזמנת בעל מקצוע בעידן הדיגיטלי, כמו החשמלאי המוסמך בדוגמה שלנו, מחולקת לשלושה שלבים. יצירת הצעת עבודה, בחירת בעל המקצוע המתאים ולבסוף כמובן התשלום עבור העבודה.

השלב הראשון, יצירת הצעת העבודה, נעשה על ידי הזנת נתונים של הימים והזמנים הנוחים לנו, תיאור הבעיה ואם יש צורך בכך, אז גם העלאת תמונות. לפעמים תמונה שווה אלף מילים. זוהי הדרך הדיגיטלית להזמנת בעל מקצוע בעידן המודרני. דרך זו מייתרת את הצורך בשיחת טלפון.

בשלב השני בעלי המקצוע מקבלים את הצעת העבודה ופונים ישירות אלינו. שלב זה הופך את התפקידים המסורתיים, כך שבמקום שאנחנו נתקשר לכל החשמלאים והאינסטלטורים באזור, הם יוצרים קשר איתנו. הם רואים מתי נוח לנו, באיזו כתובת אנחנו נמצאים ומה הבעיה שעליהם לפתור. על בסיס נתונים אלו הם מיידעים אותנו באשר למחיר העבודה ומועד ביצועה, כך שאנחנו יכולים לבחור, בנוסף לחוות דעת לגבי בעלי המקצוע, בבעל המקצוע המתאים לנו. השלב הזה מייתר את הרדיפה אחרי בעלי המקצוע.

השלב השלישי הוא התשלום הבטוח. זהו שלב הכרחי אם אנחנו רוצים להימנע מעקיצות או נזקים כתוצאה מעבודה לא טובה של בעל המקצוע.

התשלום הבטוח

התשלום הבטוח נועד להבטיח את ביצועה המקצועי של העבודה. איך זה עובד? החשמלאי או האינסטלטור בדוגמה שלנו מגיעים לביתנו ומבצעים את העבודה. הם נוקבים במחיר העבודה ואנחנו מעבירים את התשלום לחשבון נאמנות באמצעות כרטיס אשראי. לאחר מכן, יש לנו שבוע לבדוק אם העבודה אכן נעשתה כמו שצריך, ללא נזקים וללא עלויות חבויות או מנופחות. בעל מקצוע שינסה לעקוץ לא יקבל תשלום והכסף יוחזר לנו. בתום השבוע, אם אין תלונות מוצדקות מצידנו, הכסף מועבר אוטומטית לבעל המקצוע.

הזמנת בעל מקצוע דרך האינטרנט

בעידן הדיגיטלי של ימינו הכי פשוט ונח להזמין בעל מקצוע דרך האינטרנט. יש מספר רב של אתרים המספקים שירותים למציאת בעלי מקצוע ורובם די דומים האחד לשני. חלקם אף מציעים מציעים את האפשרות שבעל המקצוע יפנה חזרה אלינו. אבל בניגוד לאחרים, פרופינדלר הוא האתר היחיד המציע לנו גם לוח עבודה למעקב אחר התקדמות העבודה וההתקשרות עם בעלי המקצוע וגם את שירות התשלום הבטוח, ומייתר לחלוטין את הצורך בטלפונים. כיום, זהו האתר המתאים ביותר לעידן הדיגיטלי.

בשיתוף פרופינדלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully