וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלנועיות צרעה עושות הרבה כבוד לישראל בעולם

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 14:29

הקלנועיות של צרעה משווקות לארצות הברית, אנגליה, ספרד ,קנדה, אוסטרליה ועוד. אז למה לבחור דווקא בהן?

קלנועיות צרעה. יח"צ,
קלנועיות צרעה/יח"צ

ישראל קטנה במידותיה, אבל יש לה נוכחות שמורגשת בכל רחבי הגלובוס. קלנועיות צרעה מביאות גאווה למדינת ישראל רבה לישראל עוד מאז 1996. צרעה מייצרת אלפי קלנועיות מדי שנה, אשר משווקות לאחר מכן לארצות הברית, אנגליה, ספרד ,קנדה, אוסטרליה ועוד. הקלנועיות ידועות בעמידותן ובאיכותן הגבוהה.

עיצוב קלנועית

ניתן לייחס את הפופולריות של קלנועיות צרעה למספר גורמים - הן עמידות, קלות לתפעול, מסוגננות, מודרניות וידידותיות לסביבה.

לאחר בחירת החומרים, מעצבים את הקלנועית. אנחנו בצרעה משתמשים בתוכנת עיצוב חדישה, המאפשרת ליצור קלנועיות פונקציונליות. תהליך העיצוב הוא קריטי, שכן הוא מבטיח שהמוצר הסופי עומד בסטנדרטים הגבוהים של קלנועיות צרעה.

למה קלנועיות צרעה הן הטובות ביותר?

קלנועית מספקת דרך קלה ובטוחה לאנשים להתנייד בכל מקום, במיוחד עבור מי שמתקשה בהליכה. בנוסף הן מגיעות במגוון סוגים גדלים ודגמים עם תכונות שהופכות אותן לקלות לתפעול. הקלנועיות חזקות, מגיעות במגוון סוגים (3 או 4 גלגלים), עם טווח נסיעה של עד 40 ק"מ בהתאם לדגם והן גם מהירות (אחד הדגמים מגיע למהירות של 12 קמ"ש). ואם זה לא מספיק - הקלנועיות גם בטוחות מאוד; הן מצוידות בטכנולוגיות חדישות, כולל מערכות בלימה ABS ובקרת אחיזה.

הפעילויות היומיומיות כמו ללכת לסופר, לבקר קרוב משפחה או להסתובב בקניון יכולה להיות מאוד קשה לביצוע לאנשים שיש להם בעיית ניידות וקלנועית יכולה לפתור זאת.

בנוסף אנו בצרעה מציעים גם תצוגות ביתיות חינם, ללא עלות וללא התחייבות, שנה אחריות, שירות תיקונים בכל הארץ כולל טכנאי שמגיע עד אליכם הבית ואפשרות ל-36 תשלומים ללא ריבית. הקלנועיות שלנו מאושרות על ידי CE ו-FDA.

אם אתם מעוניינים להתרשם ממגון הקלנועיות שלנו צרו קשר עוד היום.

  • עוד באותו נושא:
  • קלנועית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully