וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרויות לגייז: אלו המקומות הטובים ביותר

בשיתוף Gahava

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 14:38

אתרי הכרויות, חופי ים או ברים ומועדונים: ישנם לא מעט מקומות להכרויות עבור הקהילה הגאה, אבל איפה בכלל מתחילים?

זוג הומואים גייז. ShutterStock
אז איפה מוצאים אהבה?/ShutterStock

עולם ההכרויות של הקהילה הגאה הפך את עורו ב-20 השנים האחרונות, ובניגוד לסטרייטים, כשזה נוגע להומואים ולסביות, ישנה סוג של הפרדה לעתים, כמו למשל ברים שמיועדים לגייז או חופי ים שמתאימים לקהילה הגאה. אז איפה הכי כדאי לחברי הקהילה הגאה למצוא אהבה? כמובן שבדומה לסטרייטים, אין כמו להכיר סתם "על הדרך", כמו במעלית, בתור למכולת או אצל הירקן.

אתרי הכרויות לגייז

היום בתוך שניות תוכלו להגיע לאלפי גייז אחרים לפי המיקום\גיל\העדפה שלכם (כולל העדפות כמו אקטיבי או פסיבי), דבר שאיש לא העלה על הדעת לפני 20 שנה. התשלום מינימלי (אם בכלל) והממשקים נוחים ופשוטים. לאתרי הכרויות לגייז יש יתרון ענק כי הם נורא זמינים ומאפשרים סינון מדויק. אז אם אתם מחפשים זוגיות, נמליץ להשתמש ב-Gahava.

חופי ים - חוף (ההומואים) הילטון בתל אביב, חוף הנודיסטים - געש וחוף הדיונות בראשון לציון.

חוף הילטון הוא המוכר וההומה ביותר מביניהם (בקיץ הוא תמיד מפוצץ) והוא מושלם להכרויות לגייז. מדובר בחוף שצמוד לחוף הכלבים והוא מכיל שובר גלים, מה שלמעשה הופך את הים לבריכה נעימה ללא גלים. מדובר בחול חולי לחלוטין עם אנשים יפים ונעימים.

ברים ומועדונים לגייז

דרך מעולה להכיר ולהתמנגל בקהילה, כמו למשל בשפגאט - בית קפה בנחלת בנימין שבמהלך שעות היום ובשעות הלילה מכיל ליינים שונים של גייז. מקום נוסף הוא לימה לימה, שנמצא בלילינבלו, ויש שם ליין קבוע של היפ הופ.

היתרונות של היכרות באינטרנט

היכרות בקהילה הגאה היא לא דבר פשוט, בטח כאשר הסטנדרטים משתנים. אתר Gahava הוקם על מנת להפוך את ההיכרויות לזמינות יותר. אך מדוע מבין האפשרויות השונות כדאי לכם לבצע היכרויות דרך האינטרנט?

1. אחד מהדברים החשובים ביותר היא האנונימיות. כל אחד יכול לשמור על האנונימיות שלו בעת ההיכרות הראשונית עד אשר מוסרים המחסומים. עבור גברים בארון האפשרות הזאת של היכרות אנונימית באופן מקוון היא מעולה.

2. ניתן להיכנס אל אתר Gahava מכל מקום ובכל רגע נתון. אינכם צריכים לצאת במיוחד מהבית או לדאוג לפנות את הזמן. לא מעט מהאנשים באתר הכירו את בן הזוג שלהם במקרה לגמרי וללא כל הכנה או תכנון מוקדם.

3. אתרי היכרויות באינטרנט מביאים לכך שהמבוכה לא תהיה חלק מהמשחק. לא מעט מהאנשים שמעוניינים להכיר נמנעים מלעשות זאת בגלל ביטחון ירוד. אתר Gahava מאפשר לכולם להרגיש בנוח ולשוחח האחד עם השני.

Gahava: אתר ההיכרויות המוביל לגייז

כיום בקהילה הגאה ישנם לא מעט אתרים שונים שדרכם ניתן להכיר. אך אתר Gahava הוא האתר המוביל להיכרות עבור מי שמחפש זוגיות אמיתית. באתר תוכלו להכיר גברים שנמצאים באותו הסטטוס שלכם - שגם הם מחפשים זוגיות בריאה וארוכה. תוכלו לבחור למי לשלוח הודעה, ואת מי אתם הכי מעוניינים להכיר.

בשיתוף Gahava
  • עוד באותו נושא:
  • גייז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully