וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את פליינגליסט - אתר פלייליסטים ישראלי

בשיתוף פליינגליסט

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 10:41

כולנו אוהבים מוזיקה טובה ורבים מאיתנו רוצים לגלות עוד שירים טובים שימלאו את ימינו בהנאה ובזמזום

טלפון. freepik,
פליינג ליסט/freepik

מי מאתנו לא נוסע לעבודה ברכב או באוטובוס ושם באוזניות את הפלייליסטים האהובים עליו ברשת הסטרימינג המועדפת עליו? בעבר היינו צוברים ערמות של תקליטורים רבים של כל הזמרים והלהקות האהובים עלינו, אך היום זה כל כך פשוט - באמצעות אפליקציות כמו ספוטיפיי או אפל מוזיק אפשר לחפש ולאתר את השירים האהובים עלינו וגם שירים דומים באותו סגנון שיכולים למצוא חן בעינינו וליהנות מכולם בלחיצת כפתור אחת ובמקום אחד.

באמצעות האלגוריתם החכם של האפליקציות הללו שיודע להעריך מה אנו נאהב, תמיד אפשר למצוא משהו שאנחנו אוהבים. אך בעזרת פלייליסטים - רשימות השמעה - ניתן למצוא שירים אשר נבחרו תחת נושא משותף: בין אם זה סגנון, אומן, נושא, אווירה, מצב רוח או פעילות.

אם אתם מעוניינים בשירות מעולה שכבר עשה עבורכם את העבודה ודאג לחפש ולבנות עבורכם את הפלייליסטים הטובים בעברית ובאנגלית, עם השירים האהובים עליכם במיוחד, כדאי לכם להיכנס לאתר פליינגליסט, אתר פלייליסטים מומלצים בספוטיפיי ובאפל.

איזו מוזיקה מעולה אפשר למצוא דרך את פליינגליסט?

באתר תוכלו למצוא את כל הז'אנרים המוכרים יותר ופחות, כך שאין אדם שלא ימצא בו את הנישה האהובה עליו. כאן תוכלו להיחשף לרשימה מרשימה של שירים שאתם באופן אישי מתחברים אליהם ומעוניינים להציג ולהשמיע אותם בקלות, בנוחות ובמהירות מכל מקום ובכל זמן נתון.

אוהבים מוזיקה אלטרנטיבית וסגנונות ייחודיים שלא מופיעים במיינסטרים, או כאלה שלא מופיעים אלא פעם בהמון זמן ברשתות הרדיו שאתם מאזינים להם? תוכלו למצוא אותם כאן. רוצים לשמוע על אמנים ישראלים חדשים פורצי דרך ומוכשרים? הנה לכם פלייליסט אינדי ישראלי איכותי ומקורי.

מה הוא השירות המוצע לכם באתר פליינגליסט?

האתר הישראלי המושקע נבנה על ידי ישראלים צעירים שפשוט אוהבים מוזיקה ויודעים להעריך כל ז'אנר מוזיקה מכל הקשת הרחבה שקיימת בישראל ובעולם. לכן תוכלו למצוא באתר רשימות השמעה ייחודיות ומקוריות שרבות מהן לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

הייחודיות של האתר הזה באה לידי ביטוי בכך שצוות האתר יוצר ועורך רשימות השמעה מכל הסוגים, המוכרים יותר והמוכרים פחות, כאלה שבמיינסטרים וכאלו שלא. לכן אל תתפלאו אם תמצאו כאן פלייליסט של חווה אלברשטיין לצד פלייליסט של טיפקס, או פלייליסט המוקדש למסיבות לצד פלייליסט שקט ורגוע.

מעוניינים למצוא את רשימת ההשמעה של הזמרת האהובה עליכם ולהשמיע אותה ברצף בלי להיתקל בפרסומות מעצבנות באמצע או לגלות מוזיקאים חדשים אשר יהיו דומים בסגנון שלהם לזמרים שאתם כבר מכירים ואוהבים? פליינגליסט פלייליסטים בספוטיפיי ובאפל יכול לאפשר לכם את זה בקלות.

אם אתם מחפשים שירות מעולה בכל הנוגע למוזיקה מכל קצוות הקשת המוזיקלית, הגעתם למקום הנכון. פלייליסט אינדי ישראלי, מוזיקת רוק של הלהקות האהובות ביותר, זמרים ים תיכוניים ועוד: כל זה ועוד במקום אחד פשוט באינטרנט.

אתם רק צריכים להיכנס לאתר, לעיין ברשימת הפלייליסטים שמתעדכן מדי שבוע, לשמור בספרייה שלכם את רשימות ההשמעה האהובות שלכם, לשים אוזניות - ולהתרווח לאחור.

בשיתוף פליינגליסט
  • עוד באותו נושא:
  • פלייליסט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully