וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף כבר כאן: הוויטמינים שיעזרו לכם לחזק את הגוף לקראת תקופת הקור והצינון

בשיתוף שראל פארם מבית שראל sPReader VIA

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 15:34

מערכות ההגנה של הגוף נחלשות בתקופת החורף ולכן יש חשיבות בנטילת תוספי התזונה המתאימים על מנת לחזקה כדי להתמודד בהצלחה עם מחלות. הנה התוספים המומלצים

העונה הקרירה והגשומה יכולה להשפיע על מצב הגוף. כשקר, זרימת הדם לאיברי הגוף פחות טובה, מערכת החיסון מתקשה וההגנה הטבעית של הגוף נחלשת, לכן בחורף הסיכוי לחלות גבוה יותר . צוות בית המרקחת המנוסה של 'שראל פארם' ימליץ לכם על ויטמינים ויסייע לכם לעבור את החורף בשלום.

ויטמין C

שותף לכ-300 תהליכים שונים המתרחשים בגופנו. הוא נוגד חמצון חזק ולכן הוא חיוני להגנה על הגוף מפני היווצרותן של מחלות כרוניות ומחלות זיהומיות, מאחר והוא מסייע לתפקוד התקין של תאי מערכת החיסון השונים. ויטמין C נמצא בשפע במזונות רבים, בהם פלפל אדום, פירות הדר, עגבניות ובירקות ירוקים אך חשוב לחזק את הוויטמין, בעיקר בחורף, גם על ידי לקיחתו כתוסף תזונה.

לרכישת הויטמין באתר 'שראל פארם'

ויטמין C. אדוארד ברזובסקי, באדיבות שראל פארם,
ויטמין C 1000 מ"ג, 54 ₪/אדוארד ברזובסקי, באדיבות שראל פארם

ויטמין D

ויטמין D חיוני לתפקוד תקין של העצמות, השיניים, הכליות והכבד, ולמניעת שורה של מחלות ידועות כמו אוסטיאופורוזיס ורככת, שכן הוא משפיע על ספיגת הסידן בגוף. כמו כן, ויטמין D חיוני בקרב נשים הרות, למניעת הפרעות ובעיות במהלך ההיריון והשפעה על בריאות העובר. מחקרים שונים מדגימים קשר ברור בין רמת ויטמין D אצל האם להתפתחות העצם אצל העובר.

בזמן מגפת הקורונה, המלווה בסגרים שבהם אנשים מונחים להישאר סגורים בבתיהם, המחסור בוויטמין D עלול להחמיר עד כדי פגיעה בבריאות העצם. פגיעה זו עלולה לגרום לאדם הנדבק בנגיף הקורונה להיות חלש מכדי להילחם ביעילות בנגיף שפלש לגוף.

לרכישת הוויטמין באתר 'שראל פארם'

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אכינצאה

הצמח הזה, ששימש ברפואה האינדיאנית המסורתית במשך מאות שנים למניעת מחלות זיהומיות שונות ולטיפול בהן, הוא אולי תוסף התזונה המזוהה ביותר עם חיזוק מערכת החיסון ומניעת שפעת ומחלות חורף. לצמח פעילות אנטי ויראלית כנגד נגיפי שפעת . שתוסף אכינצאה מפחית אירועי תחלואה בשפעת ובהצטננות ב־59%.

לרכישת תוסף התזונה באתר 'שראל פארם'

אכינצאה. אדוארד ברזובסקי, באדיבות שראל פארם,
50 מ"ל של תמצית אכינצאה מרוכזת, 37.9 ₪/אדוארד ברזובסקי, באדיבות שראל פארם

אבץ

האבץ לא רק מחזק את מערכת החיסון אלא גם מסייע להפחית את הסיכון ללקות במחלות חורף ובסיבוכיהן, כולל בקרב קשישים ותינוקות. בו זמנית נמצא שאנשים הצורכים רמות נמוכות מדי של אבץ נוטים יותר ללקות במחלות מידבקות.

מחקרים מוכיחים ששמירה על רמות אבץ תקינות בדם עשויה לצמצם את הסיכון של קשישים לפתח דלקת ריאות ב־50% לעומת אלה שרמות האבץ בדמם נמוכות, ושאנשים בעלי רמות אבץ תקינות שחלו בדלקת ריאות החלימו מהר יותר ונזקקו לנטילה פחות ממושכת של אנטיביוטיקה.

לרכישת אבץ באתר 'שראל פארם'

אבץ. אדוארד ברזובסקי, באדיבות שראל פארם,
100 טבליות אבץ, 39.9 ₪/אדוארד ברזובסקי, באדיבות שראל פארם

ברזל

מחסור בברזל עלול לגרום לירידה בייצור האנרגיה בתאים בגלל ירידה בכמות החמצן שמגיעה אליהם, וזו הסיבה לתסמינים הנפוצים כמו עייפות, חולשה, קוצר נשימה בפעילות גופנית, דפיקות לב, כאבי ראש, סחרחורת, עצבנות וקשיי ריכוז. ברזל ברמה נמוכה יכול לגרום גם לחיוורון בפנים ובמיוחד בעפעפיים, ללשון לבנבנה או לחניכיים בהירות, התגברות של נשירת שיער, עור יבש וציפורניים שבירות.

לרכישת ברזל באתר 'שראל פארם'

תוסף תזונה ברזל בטעם תפוח. אדוארד ברזובסקי, באדיבות שראל פארם,
ברזל נוזלי ספאטון בטעם תפוח, 82 ₪/אדוארד ברזובסקי, באדיבות שראל פארם
בשיתוף שראל פארם מבית שראל sPReader VIA
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully