וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים זמן? הנה כמה דרכים לייעל את ההתנהלות היומיומית שלכם!

בשיתוף שירות בקליק

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 13:35

ניהול נכון של הזמן שלכם יעניק לכם שקט נפשי ויאפשר לכם לבצע את כל המשימות הנדרשות ממכם בחיי היום יום וליהנות מזמן פנוי. האתר שלנו יעזור לכם לבצע זאת

מעסיק עם שעון. ShutterStock
שעון/ShutterStock

אף פעם אין מספיק ממנו

כולנו מכירים את התחושה המאתגרת הזאת בשגרה היומיומית - אתם רצים ממקום למקום, משתדלים להספיק עד כמה שאפשר את כל המשימות שהטלתם על עצמכם ואיכשהו תמיד אתם מרגישים במרחק נשימה מהיעד הבא. ניהול לא נכון של זמן, יותר מזה שהוא לא יעיל, הוא בעל השפעה משמעותית על השלווה הנפשית שלנו בשגרה היומיומית העמוסה. ניהול נכון של זמן הוא דבר שכל אחד מאיתנו יכול לרכוש עם קצת התמדה, חשיבה והתארגנות. בשביל לעזור לכם לנהל את הזמן שלכם הכי טוב שיש, ריכזנו עבורכם כמה טיפים. בהצלחה!

ארגנו רשימת מטלות בערב שלפני

לפני הכל, התכוננות מראש יכולה לגמרי לעזור. הכנה מראש של רשימת מטלות ליום שעתיד לבוא, לא רק תעזור לכם להירדם בקלות יותר בלילה, אלא לקום בבוקר מוכווני מטרה. עבודה מפוזרת סביב המטרות השונות לא תקדם אתכם כפי שהייתם רוצים - התמקדות סביב מטלות ספציפיות היא ללא ספק עדיפה.

הציבו דדליינים

רואים שאתם מתפזרים? שמים לב שהדברים פשוט לא מתבצעים? שימו לעצמכם דדליין! דרך מצוינת לוודא שאתם מתקדמים בעבודה שלכם ומוצאים קצת זמן לנוח, תהיה להכריח את עצמכם לעבוד קשה לפרקים קצרים. תציבו לעצמכם דדליינים למטלות מסוימות ולא רק לעבודה - יכול להיות מדובר בניקיון של הבית, בקביעת תור לרופא המשפחה ואפילו בפגישה עם פקיד ממס הכנסה. ברגע שתקבעו לעצמכם דדליינים ותהיו הבוסים של עצמכם, תשימו לב שאתם מתחילים סוף סוף להתקדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

חיסכו לעצמכם את התורים בדואר ובקופת החולים

בירוקרטיה היא ללא ספק אחד הדברים המבאסים שתופסים לנו הכי הרבה זמן בשגרה היומיומית. קשה ליצור קשר עם שירות לקוחות, לקבוע תור לרופאת השיניים ולחכות בדואר לחבילה. האתר "שירות בקליק" בא לתת לכולנו מענה לתחושת הבירוקרטיה המייאשת והמתישה. באתר תוכלו למצוא את כל הפרטים על כל בתי העסק והגופים הגדולים במדינה הקטנה שלנו. כך תוכלו לקבוע אונליין תור למס הכנסה מבעוד מועד ולחסוך לעצמכם את התורים, למצוא בקלות את המייל של ביטוח לאומי ואפילו להקל על עצמכם בתהליך ההתנתקות מסלקום. מגניב, לא?

החזיקו שעון יד

אולי נדוש אבל ללא ספק חשוב - קנו לעצמכם שעון יד. שעון יד הוא פריט אופנתי קטן ושימושי שמאפשר לכם בכל רגע ורגע ביום לדעת מה השעה - איפה הזמן נמצא וכמובן, איפה אתם נמצאים ביחס למשימות שלכם.

ניהול נכון של זמן היא ללא ספק מיומנות שלוקח זמן לגבש ולהגיע אליה. אבל אם אתם שואלים אותנו, עם התמדה ונכונות, תוכלו בקלות למצוא קצת יותר זמן למשפחה, לחברים ולספר טוב שאתם אוהבים לקרוא לפני השינה. בהצלחה!

בשיתוף שירות בקליק
  • עוד באותו נושא:
  • זמן
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully