וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד אמיר שלח בוחר מדרסים בהתאמה אישית?

בשיתוף פיקס פיט

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 9:34

אילו סוגי מדרסים יש בשוק, מה צריך לדעת כדי להתאים לעצמכם את המדרס המתאים ביותר ואיך בוחרים את החברה הטובה ביותר? אמיר שלח עם התשובות

מדרסים. פיקס פיט מדרסים,
פיקספיט מדרסים/פיקס פיט מדרסים

"במשך הקרירה הספורטיבית שלי כשחקן פעיל ותחרותי השתמשתי במדרסי ספורט רכים לנעלי הכדורגל והריצה שלי", אומר אמיר שלח, שחקן העבר במכבי תל אביב ונבחרת ישראל בכדורגל. "המדרסים דאגו לפיזור לחץ נכון, שמרו על כפות הרגלים שלי, עזרו בטיפול ובמניעת שברי מאמץ ופציעות ספורט", מדגיש שלח. "בדיוק כמו בשימוש בתוספי מזון וציוד נלווה, גם השימוש במדרסים חשוב ביותר לכל ספורטאי פעיל", הוא מוסיף.

שלח, שאחרי 46 שנות נסיון כבר מבין את חשיבותם העצומה של המדרסים המקצועיים בשמירה על גוף האדם, הוא כיום הבעלים של חברת 'פיקס פיט', מכון אורתופדי והנעלה, אשר מתהדר במעבדת הליכה ומתמחה ביצור מדרסים בהתאמה אישית.

איך לבחור מדרסים?

"כשלקוח פונה אלינו בעניין מדרסים, קיימים מספר דברים שיש להבין על הכאבים, על הבעיות של כל לקוח ועל אורח חייו":

1- יש לזהות את הבעיה/הכאב, ולשם מה צריך את המדרסים?

בפיקס פיט מדרסים תעברו בדיקה דינאמית בתנועה, ולא סתם עמידה סטטית על סורק. מדובר בהליכה על הליכון מצוייד בטכנולוגיה עתידנית, ובמשטח הליכה המרושת ב-7,200 סנסורים, כשכל דריכה עוברת למערכת, מה שמשרטט בכל התהליך ריכוז של מעגל ההליכה שלכם, עם נתונים של זוויות, קריסות, אורך צעד, קיצור בין רגלים, חוסר איזון בין ימין לשמאל וכו'.

למה בדיקה בתנועה חשובה כ"כ? כשאנחנו בתנועה, הליכה או ריצה, אנחנו נשענים על רגל אחת בזמן שהרגל השנייה באוויר, ולכן הלחץ שונה מזה שבעמידה על שתי רגלים. המדרסים אמורים לשמש אותנו בחיי היום יום ולא רק בזמן עמידה. יחד עם הניסיון הרב שלנו, נדע לזהות את הבעיה ולהציע פיתרון בעזרת המדרסים שלנו. בחנות של פיקס פיט תמצאו למעלה מ-15 סוגים שונים של מדרסים, כשבנוסף נוכל גם ליצר כל פתרון והתאמה נדרשת בבית המלאכה שלנו.

2- סוג הנעלים איתן הולכים.

המדרסים מתחלקים ל2- משפחות עיקריות: המשפחה הראשונה היא זו של המדרסים הרכים, המיועדים להליכה, עמידה ממושכת ופעילות ספורטיבית, והם בנויים משכבות המכילות חומרים פולימרים. מדרסי ספורט רכים הם מדרסים עבים אשר תופסים נפח בנעל ויתאימו לנעלים גדולות, שהרפידה נשלפת מהן, ולכן גם לא יתאימו לסניקרס. המשפחה השניה היא זו של המדרסים הקשיחים (ביו מכני), ארוכים או קצרים. אלו הם מדרסים המהווים פתרון לנעלים צפופות כגון סניקרס ונעלי אלגנט. בזכות הבסיס הקשיח שלהם, המדרסים דקים ולא תופסים כמעט נפח וניתן למקם אותם בתוך הנעל על הרפידה הקיימת


3- סוג הפעילות אותה עושים או מעוניינים לעשות.

פעילות ספורטיבית מומלץ לעשות רק עם מדרסים רכים, אשר יתנו לקשת את הגמישות הנדרשת וישמשו כבולם זעזועים לעצמות השלד. רך, תמיד יותר נעים מקשה, ולכן ההעדפה שלנו תמיד ליהנות מהמדרסים הרכים, אלא אם נדרש ללכת בנעלים צפופות.

יותר חשוב: איך לבחור חברת מדרסים?

יש המון חברות בשוק המדרסים שמציעות מחיר זול כדי למשוך את הלקוחות, ואז לנסות לשדרג אותם בטענה שהזול לא מתאים להם. הרבה שרלטנים, שוק פרוץ ללא פיקוח על המוצר והמחירים. אם התחום אינו מוכר לכם, איך באמת תדעו מה נכון ומה מתאים?

חשוב לדעת! המדרסים שאתם מקבלים במעמד הקנייה הינם מדרסים מוכנים (מוצר מדף) שבמקרה הטוב עובר חימום והתאמה - בקיצור בולשיט. מי שמעוניין להשקיע בבריאות שלו צריך לדרוש מדרסים ביצור אישי, כאלה שיוצרו במיוחד עבור כפות הרגליים שלו ובהתאמה לבעיות שהמדרסים אמורים לפתור.

למרות שמדרסים בהתאמה אישית, כמו ספה או ציור שמוזמן במיוחד עבורנו, לא נכללים במוצרי המדף שניתן על פי חוק לקבל עבורם החזר תוך 14 ימים, אנחנו בפיקס פיט מתחייבים להצלחה ומלווים את הלקוח עד שהוא מרגיש מעולה עם המדרסים שלנו. היה והלקוח לא מרוצה אנחנו מחזירים כסף. הסיכון הוא עלינו, ולא על הלקוח. אנחנו מייצרים מדרסים בהתאמה אישית, נותנים שרות ועדיין, במידה והלקוח לא מרוצה, מחזירים את הכסף. עד כדי כך אנחנו מאמינים במוצר ובשרות שלנו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מדרסים. פיקס פיט מדרסים,
פיקס פיט/פיקס פיט מדרסים

לפני שאתם מזמינים מדרסים תבדקו ותדרשו בכתב הבטחה להחזר כספי, במידה ואתם לא מרגישים שיפור ולא מרוצים מהמדרסים. אנחנו בפיקס פיט מוכרים פתרון אמיתי לכאבים ולבעיות שלכם, ולא מחיר. וכמו שצויין אנחנו לוקחים את האחריות והסיכון.

"המלצה שלי", אומר אמיר, "לקרוא ביקורות בגוגל על המכון אורתופדי, לבקש המלצה ממכרים שהזמינו מדרסים שם, לדבר עם לקוחות קיימים בקשר לתהליך, למוצר, לאחריות ולשרות התיקונים (לא פחות חשוב)"

"אם הייתם יודעים על פיקס פיט את מה שאני יודע, על איכות הבדיקה הטכנולוגית שלנו, איכות מוצר והשרות, הייתם עכשיו מרימים טלפון וקובעים בדיקת התאמה למדרסים (ללא עלות)".

בשיתוף פיקס פיט
  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully