וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריקטויס שוברים את כללי המשחק

בשיתוף בריקטויס

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 14:53

קוביות הלגו האהובות הפכו יותר מגוונות ומבוקשות. הדגמים המיוחדים נחטפים והמחירים - תואמים לביקוש. אז מה עושים חובבי הלגו בישראל? פותחים אפיקים חדשים! האתר בריקטויס מציע מגוון עם מלאי זמין של מאות סוגי לגו איכותיים. הכל בהזמנה מהירה עד הבית

על דבר אחד אי אפשר להתווכח - ילדים אוהבים לגו. אבל לא רק ילדים. מדובר על משחק שחוצה מגדרים, מדינות וגילים. האפשרויות שמציע עולם הלגו הן אין סופיות. אנחנו קונים את הלגו לפעוטות שלנו לפעמים עוד לפני שהם לומדים ללכת והם באופן טבעי לומדים כיצד להרכיב לבנת משחק אחת על השנייה ומתאהבים. בשלב מאוחר יותר הילדים הצעירים מתחילים להרכיב בלגו בעל חתיכות קטנות יותר ואף להרכיב דגמים באמצעות חוברות הסברה, ליהנות ממשחקי דמויות ועוד.

בריקטויס. בריקטויס,
בריקטויס/בריקטויס

מתמחים בתחום הלגו

אם קרה לך בעבר שרצית להזמין לגו ממקום אחד אבל התאכזבת מהמבחר או מהמלאי, באתר בריקטויס החוויה לגמרי שונה. בעלי החנות האינטרנטית הגדולה בישראל שמו לעצמם מטרה להקים בית חם עבור חובבי לגו באשר הם, המעוניינים בכמויות לגו קטנות או גדולות, באיכות מעולה ולא מתפשרת. התוצאה היא אתר גדול, נוח במיוחד לשימוש ולהזמנה, זמני אספקה מהירים והכי חשוב - מבחר עצום שכל הזמן מתחדש.

לגו לכל גיל

משום שאתר בריקטויס כאמור משתדל לספק מענה לכולם, באתר ניתן למצוא דגמים מכל הסוגים ולכל הגילים - החל בפעוטות וכלה בבנים, בנות, מתבגרים ומבוגרים. ניתן למצוא דגמים נדירים שאין בשום מקום אחר בארץ ומותגים שילדים נהנים לשחק בהם שוב ושוב. באתר אפשר למצוא דגמים של לגו נינג'גו האהוב, לגו חברות, סיטי, טכניק ועוד. ניתן למצוא דגמים מורכבים במיוחד לבני 8 ומעלה, לבני 14 ומעלה ולמבוגרים חובבי לגו מתקדם במיוחד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בריקטויס. בריקטויס,
בריקטויס/בריקטויס

סוף סוף כתובת לחובבי הלגו

"מצאתי את עצמי כל כך הרבה פעמים מחפש לילד באתרים שונים לגו ומבזבז זמן יקר", מספר ניר ט. על חוויית הלגו שלו בשנתיים האחרונות. "הוא אוהב לגו ויש לו מדף אספנות של דגמים מיוחדים שהוא בנה בעצמו, אבל בשלב מסוים כבר לא מצאתי לגו שיתאים לאוסף, עם בריקטויס אנחנו יכולים כל הזמן להתחדש וגם לקבל את האספקה מהר".

"כחובבת לגו בעצמי, הרבה זמן חיפשתי אתר שייתן לי מענה מהיר, קל ופשוט, אבל שהמבחר גם יהיה גדול", מספרת לימור, תושבת הדרום. "זה משחק ששווה להשקיע בו כי הוא תמיד רלוונטי, בין אם כמשחק ובין אם כקישוט אספנות ולילדים פשוט לא נמאס ממנו".

מזמינים ונהנים

כמו מרבית אזרחי ישראל, כולנו רוצים להזמין כבר עכשיו את הלגו ושיהיה אצלנו כמה שיותר מהר. ובכן, באתר בריקטויס נמצא המגוון הרחב ביותר, במחירים המשתלמים ביותר ובזמן אספקה מהיר. מרגע ההזמנה תוך 5 ימים הלגו יהיה כבר אצלך ואם ברצונך ליהנות מהטבות ייחודיות ומשתלמות, האתר מציע לך להירשם לניוזלטר וליהנות ממבצעים וממחירים מפתיעים.

בריקטויס BRICK-TOYS -בונים לכם חלומות

יצירת קשר

Www.brick-toys.com

כתובת: חנקין 14 , הוד השרון שעות פעילות:

ימים א' עד ה' בין השעות 11:00 עד 19:00 שישי בין השעות 11:00 עד 15:00.

חנות אינטרנטית

בשיתוף בריקטויס
  • עוד באותו נושא:
  • לגו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully