וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידוש אמבטיה - כל מה שאתם צריכים לדעת

בשיתוף תותי אמבטיות

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 14:12

לחדש אמבטיה או להחליף אותה? מה ההבדלים בין שני התהליכים ומה כדאי לבחור? כל מה שצריך לדעת

חידוש אמבטיה. יח"צ,
אמבטיה/יח"צ

העולם שלנו מלא בוויכוחים שאין להם תשובה - נוטלה או השחר? קורקינט או אופניים? אמבטיה או מקלחון? אם נתעלם רגע משתי השאלות הראשונות ונתמקד באחרונה, לה דווקא יש תשובה חד משמעית! אתם גם אנשים של אמבטיה, נכון?

אין מה לעשות, למקלחון יש את היתרונות שלו, אבל אמבטיה היא משהו מיוחד. כשהיא נמצאת שם, חדר הרחצה הופך בשנייה לחמאם הפרטי שלכם. אם האמבטיה שלכם נמצאת במצב רע ואתם לא יודעים מה לעשות- זה המקום בשבילכם.

ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על חידוש אמבטיה- מה זה אומר? למה לבחור דווקא בזה על פני קניית אמבטיה חדשה? ובאיזה חומרים משתמשים כדי לבצע את התהליך?

אמבטיה שסובלת מסדקים, קילופים, חלודה, וכתמים שלא יורדים דורשת טיפול. יש לכם אפשרות לבחור בין שתי אופציות: לקנות אמבטיה חדשה או לעשות חידוש. אז לפני שאנחנו צוללים לכל היתרונות של החידוש והידע המקצועי, חשוב שתבינו מה כולל התהליך.

חשוב לציין שתהליך החידוש מאוד פשוט. לא צריך לפרק או לשבור שום דבר, כל העבודה מתבצעת על משטח האמבטיה בצורה נקייה ומדויקת. קודם כל מסירים את הציפוי החיצוני של האמבטיה, ולאחר מכן מצפים אותה מחדש בחומר חזק ומבריק. כל התהליך לוקח בין שעתיים לשלוש.

למה דווקא חידוש אמבטיה?

עדין לא סגורים על זה שעדיף לכם לבצע חידוש אמבטיה במקום לקנות אחת חדשה? הנה כל הסיבות:

חיסכון בכסף - אמבטיה חדשה תעלה לכם יותר כסף מאשר חידוש. אם לא תכננתם לבצע הוצאה גדולה החודש, עדיף שתלכו על חידוש. לא מאמינים? בצעו השוואת מחירים בין חידוש אמבטיות לקניית אמבטיה חדשה.

חיסכון בזמן - כמו שצוין מקודם, תהליך החידוש לוקח בין שעתיים לשלוש. הרבה פחות מהזמן שייקח לכם להזמין אמבטיה חדשה, לחכות לאיש מקצוע שיפרק את הישנה, ויתקין את החדשה. ושלא נדבר על כל הזמן שתצטרכו לוותר על מקלחת בשביל זה.

תהליך מסודר - אמבטיה חדשה מגיעה עם בלגן. תחשבו על כל תהליך הפירוק שבעל המקצוע יצטרך לבצע, וגם זה יוסיף להוצאה. הוא יפרק אריחים, מרצפות, ויהפוך את כל חדר הרחצה. חידוש אמבטיה לעומת זאת, מתבצע בצורה ממוקדת. כל העבודה תיעשה מעל משטח האמבטיה, וכשהיא תסתיים אחרי כמה שעות אפילו לא תשימו לב שהיא התבצעה.

באיזה חומרים משתמשים לחידוש אמבטיה?

כדי לבצע את העבודה בצורה הכי יעילה, צריך חומר איכותי. ואיזה חומר איכותי יותר מהאמייל? אתם בטח לא יודעים, אבל האמייל הוא חומר מאוד נפוץ. עושים בו שימוש רחב בכל מיני תעשיות. הוא משמש גם ליצירת קומקומים, תנורים, ואפילו גם תכשיטים.

זה חומר עתיק, שעשו בו שימוש עוד בתקופת יוון העתיקה, ומאז ומעולם הוא שימש להגנה על פריטים בעלי ערך. האמייל נוצר בטמפרטורה גבוהה, הוא חזק, עמיד, והוא יעיל כשזה מגיע לעבודה עם מתכות.

מתלבטים איזה צבע לאמבטיה כדאי לכם לבחור? דעו שאת האמייל תוכלו לבחור בכמה גוונים. ולא רק זה, הוא בעל עמידות גבוהה מפני כימיקלים ואש, אטום למים, ולכן הוא משמש לחומר האידיאלי לציפוי וחידוש אמבטיות ישנות.

אם הגעתם להחלטה שאתם רוצים לבצע חידוש לאמבטיה שלכם, תוכלו להיעזר ב"תותי אמבטיות". תיקון אמבטיה ישנה זה רק אחד מהדברים שהם יכולים לעשות. לאורך השנים הם ביצעו עבודות חידוש רבות, ולקחו חלק בפרויקטים גדולים שכוללים גם את בתי המלון שכולנו מכירים. תוכלו לבקר באתר שלהם ולקבל עוד מידע מקצועי ותמונות. הם יעזרו לכם לחדש את האמבטיה במקצועיות, ובמחיר אטרקטיבי.

בשיתוף תותי אמבטיות
  • עוד באותו נושא:
  • אמבטיות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully