וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש, מנוע אובייקטיבי להשוואת ביטוח נסיעות

בשיתוף טראסטי

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 11:27

חשוב לבטח את עצמכם בעת נסיעה לטיול בחו"ל אבל כדי להשיג את הביטוח המשתלם ביותר כדאי להשוות את ההצעות של חברות הביטוח השונות. המנוע הזה יעשה לכם את העבודה לקלה יותר

ביטוח נסיעות. freepik,
ביטוח נסיעות/freepik

כל מי שטס לחו"ל חייב לסגור מראש ביטוח נסיעות שיכסה אותו מכף רגל ועד ראש. ביטוח נסיעות לחו"ל מטרתו העיקרית לאפשר לכם לטייל בראש שקט וללא הפתעות לא נעימות. אך כל חברת ביטוח יכולה להביא לכם הצעה שונה, ולכן חובה להשוות בין הביטוחים השונים. אם אינכם רוצים לבצע את ההשוואה באופן עצמאי, תוכלו להשתמש במנוע שהוקם לשם כך. מנוע אובייקטיבי שיבצע את ההשוואה בין הביטוחים השונים עבורכם.

בדיקה אצל כל חברות הביטוח

כאשר מבצעים השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל חובה לבחון את כל ההצעות של כל חברות הביטוח. המנוע שלנו מבצע את ההשוואה בין כל חברות הביטוח הרלוונטיות, אפילו חברות ביטוח שאתם לא מכירים. המשמעות היא שתוכלו להיחשף לעוד הצעות אטרקטיביות, שאולי אחת מהן היא ההצעה שתהיה הכי מתאימה לכם.

להשוות מחירים בלחיצת כפתור

בעבר על מנת לקבל הצעת ביטוח נסיעות לחו"ל הייתם צריכים להתקשר פיזית לחברות השונות. המשמעות היא שהייתם צריכים לבצע את הפעולה מראש כי היא הייתה גוזלת זמן יקר. המנוע להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל יעשה את העבודה במהירות. בלחיצת כפתור אחת תוכלו להשוות את ההצעות של כל החברות המובילות. מעולם לא היה קל יותר לבצע השוואה של ביטוחי נסיעות בין החברות המוכרות בישראל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אל תהיו בלחץ לפני הטיסה עצמה

לא מעט אנשים נמצאים בלחץ לפני הטיסה כי הם צריכים לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל. מהיום גם אם נזכרתם כמה ימים לפני הטיסה עצמה, אינכם צריכים להיות בלחץ. המנוע יעשה את העבודה הקשה עבורכם, ויאפשר לכם לטוס לחו"ל בראש שקט. עד שאתם כבר מטיילים בחו"ל מוטב כי תעשו את זה מבלי שתהיו בלחץ או בפאניקה. תרצו לדעת כי בכל בעיה רפואית יש לכם ביטוח נסיעות שיספק לכם הגנה. אף אחד לא ירצה להתמודד לבד עם הבירוקרטיה במדינה זרה.

בדיקת ביטוחי נסיעות בצורה אובייקטיבית

חשוב להדגיש כי האינטרס היחידי שעל פיו המנוע פועל הוא טובתכם האישית. המנוע מביא את המחירים בדיוק כפי שהם מבלי לעגל פינות ומבלי להסתיר דברים. אתם תוכלו לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל שהכי מתאים לכם. המנוע הוקם על מנת לאפשר לכם לטייל בחו"ל עם מינימום של דאגות. כל מי שיצא לו לטייל בחו"ל ללא ביטוח נסיעות מבין בדיוק על מה מדובר.

בשיתוף טראסטי
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully