וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגירה לארצות הברית או קנדה? זה לא סיפור מורכב

בשיתוף IMMIGGREAT

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 10:33

הגירה היא אירוע שיכול לשנות את חייכם ולהגשים את חלומותיכם - אבל מדובר בפרוצדורה מסובכת שלא כדאי להתמודד איתה לבד. אז איזה שירותים מספקת חברת אימיגרייט שיעזרו לכם לבצע את הצעד הנכסף?

פסל החירות. ShutterStock
פסל החירות/ShutterStock

לא מעט אנשים מעוניינים להגשים את החלום שלהם ולעבור לגור מעבר לים. קיימות לא מעט מדינות שונות שבהן הרבה יותר פשוט להגשים את כל החלומות. ארצות הברית וקנדה הן ללא ספק הדוגמה הכי טובה לטענה הספציפית הזאת. מדינות גדולות מאוד שבהן אפשר להצליח בענק, ולהפוך את החיים לפשוטים ונוחים. אך על מנת שתוכלו להשתקע במדינות הללו יהיה עליכם לבצע הגירה. הגירה לקנדה או לארצות הברית היא לא דבר של מה בכך, בטח כאשר יש לא מעט עניינים בירוקרטיים. רוצים לדעת שיש לכם על מי לסמוך בהקשר הזה? זה הזמן להכיר את חברת IMMIGGREAT שמביאה איתה משב רוח רענן בכל מה שקשור לנושא הזה.

לפני שנדבר על החברה עצמה, כדאי לכם לשמוע איך הכל התחיל. את החברה הקימו שלושה יזמים צעירים (דניאל, נתנאל ואלון) שמכירים מקרוב את הנושא הספציפי הזה. החלום של כל אחד משלושת היזמים היה ועודנו לעבור לארה"ב לצורך מגורים קבועים. מכאן בדיוק הגיעה ההחלטה להקים את החברה, ובזכות הידע לעזור לעוד ישראלים שנמצאים בנקודת מפנה. החברה חרטה על דגלה לבצע את כל התהליך בצורה ישרה ואמינה, כזאת שלא משתמע לשתי פנים. כל מי ששוכר את השירותים של החברה, ידע כי היא תעשה כל שביכולתה לסייע. כך תוכלו להפוך את החלום שלכם למציאות ברת השגה מנקודת המבט האישית שלכם.

למה שלא תעשו את כל הפרוצדורה בעצמכם?

יש כאלה שמחליטים לבצע את כל הפרוצדורה באופן עצמאי, אך לרוב הם גם מתחרטים על כך. קיימים לא מעט מסלולים וקיימות לא מעט אפשרויות לכל מי שרוצה להגר לארה"ב או לקנדה. אנשים שלא בקיאים מספיק בכל הפרטים השונים עלולים לעשות טעויות גורליות. כל טעות קטנה עלולה לעכב את כל הפרוצדורה, דבר שיכול במידה מסוימת גם להרחיק את החלום. יש כאלה שפשוט מחליטים להרים ידיים בגלל שהם מבינים כי כל התהליך גדול עליהם. אם אתם באמת רוצים להגר לארצות הברית או לקנדה, מוטב כי יהיה לכם גיבוי. חברת אימיגרייט סייעה עד כה למאות ישראלים בהשגת אישורי הגירה לארה"ב ולקנדה. גם אתם יכולים להשיג את כל האישורים בקלות בזכות הצוות המיומן של החברה.

מהם השירותים הניתנים על ידי החברה?

קיימות חברות ישראליות אחרות שיכולות להציע לכם שירותי הגירה לארה"ב ולקנדה. אך חברת אימיגרייט מציעה שירותים שונים שלא תוכלו לקבל באף מקום אחר. אם כבר החלטתם להגר למדינה זרה, לפחות תעשו את זה בצורה נוחה וידידותית.

● החברה מציעה מגוון רחב של חבילות, כאשר כל לקוח מקבל את החבילה שמתאימה עבורו. הדרישה של כל לקוח היא דרישה שונה, ולכן אי אפשר להציע מספר מועט של חבילות. החבילה הבסיסית דואגת להשגת כל האישורים הדרושים על מנת להשלים את ההגירה. החבילה המתקדמת דואגת לכל העניינים מסביב על מנת להביא את הלקוחות לנחיתה רכה.

● בכל שנה מוגרלים בארה"ב כרטיסי גרין גארד עבור תושבים של מדינות זרות. עשרות אלפי אנשים מגישים את הבקשה, ורק מאות כרטיסים מוגרלים. הצוות של החברה מומחה בהגרלה הזאת, ולכן הוא ידאג כי תיקחו בה חלק. לא מעט מהלקוחות של חברת IMMIGGREAT עלו בהגרלה, וקיבלו את האשרה שהם כל כך קיוו לה.

● כל המידע וכל האינפורמציה שהחברה מספקת ניתנים בשפה העברית. המשמעות היא שאתם מבחינתכם תוכלו להבין בדיוק מה הולך לקרות. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו חוסר הוודאות משתלט על כל התהליך. הצוות של החברה יעשה כל מה שנדרש על מנת שתבינו בדיוק מה קורה. לא פחות חשוב הצוות של החברה ידאג כי תדעו מה עוד עומד לקרות בעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קו הרקיע של מנהטן, ניו יורק. ShutterStock
ניו יורק/ShutterStock

מהן הסיבות להגר לארה"ב או לקנדה?

לא חסרות סיבות שישכנעו אתכם להגר לארה"ב או לקנדה. יש לא מעט ישראלים שהחליטו לבצע את המהלך הזה, וכיום הם מגשימים את כל החלומות. גם אתם תוכלו למצוא את עצמכם בסיטואציה שבה כל מה שחלמתם יכול להתגשם. בישראל ישנה תקרת זכוכית שקשה מאוד לפרוץ אותה, הגירה לארצות הברית או לקנדה היא צו השעה. באמצעות הגירה למדינות שונות בראשן מדינות גדולות כמו קנדה וארצות הברית תוכלו להתפתח קדימה. אין סיבה שתמצאו את עצמכם מדשדשים במקום לאורך זמן, תזכרו כי כל אחד חייב להרגיש כי הוא ממצה את עצמו.

יש כאלה שבוחרים באפשרות של הגירה לקנדה או לארה"ב על מנת לפתוח דף חדש. המצב בארץ לא כל כך טוב, ואין מקום יותר טוב לפתוח בו דף חדש. תוך זמן קצר תוכלו למצוא את עצמכם משתלבים במקומות שיגרמו לכם להיות מרוצים. בטח כאשר מאחוריכם עומדת חברה מקצועית שמגבה אתכם לכל אורך הדרך. חברת אימיגרייט מציעה חבילות שונות שכוללות בין היתר גם נחיתה קלה ונוחה. החברה תדאג לכל מה שאתם צריכים על מנת להתחיל את הפרק החדש בחיים שלכם ברגל ימין.

תזכרו תמיד כי הגירה לארה"ב, לקנדה או לכל מדינה אחרת זה עניין הפיך. המשמעות היא שתמיד תוכלו לחזור לישראל אם תרגישו שזה הצעד הנכון מבחינתכם. אך אם לא תבצעו את הצעד הזה ותנסו לחשוב קדימה, יכול להיות כי לא תסלחו לעצמכם. לא מעט אנשים שביצעו הגירה לכל מדינה שהיא יכולים לספר כי זה מה שפיתח אותם בחיים. גם אם הם יחזרו לישראל בעתיד, הם יחזרו לישראל בתור אנשים אחרים. כאלה שלא מפחדים לקחת אתגרים, כאלה שמבינים כי ישנה חובה לרדוף אחר החלומות. אז אם החלום שלכם זה להגר למדינה זרה - חברת IMMIGGREAT תדאג לכל מה שאתם צריכים מההתחלה ועד הסוף.

ארה"ב וקנדה זוהי רק ההתחלה

אומנם נכון לכתיבת שורות אלה חברת IMMIGGREAT מציעה חבילות הגירה לארצות הברית ולקנדה. אך בעתיד הקרוב התכנון הוא להתפתח לעוד מדינות ברחבי העולם. כאשר המטרה הסופית היא שכל אזרח ישראלי יצליח להגר לכל מדינה בעולם באמצעות המומחים של החברה. כך שאם אתם מעוניינים להגר למדינות אחרות, שווה לכם לשמור על קשר עם נציגי החברה. יכול להיות כי ממש בעוד מספר חודשים תוכלו להתחיל בתהליך שיאפשר לכם להשיג את המטרה הזאת. יש כאלה שמעדיפים להגר למדינות באירופה או למדינות אחרות ברחבי הגלובוס. אין סיבה שלא תוכלו להפוך את החלומות שלכם למציאות תוך זמן קצר.

מתי צפויה חברת אימיגרייט להציע שירותי הגירה למדינות נוספות? עדיין אין תאריך ספציפי, אך מה שבטוח זה שזוהי השאיפה של הצוות. בהתחלה גם הרעיון של מתן שירותי הגירה מלאים היה נשמע כמו רעיון שלא ניתן ליישם אותו. אך כיום הרעיון הזה הפך למציאות, וכל אחד מכם יכול לקבל שירותי הגירה מקיפים לארה"ב ולקנדה. כך שאין סיבה שלא תוכלו לקבל שירותי הגירה לעוד מדינות שונות. סבלנות היא מילת המפתח, בטח כאשר עובדים על דברים גדולים במיוחד. אך תהיו בטוחים כי בקרוב מאוד תתחילו לשמוע על עוד מדינות שתוכלו לבצע אליהן הגירה. כאשר השאיפה הברורה היא להציע שירותי הגירה לכל העולם - לכל מדינה שאליה תרצו להגיע.

היתרונות של חברת אימיגרייט

כמובן שקיימות עוד חברות בשוק שמציעות שירותי הגירה לקנדה ולארה"ב. אך חברת אימיגרייט מביאה איתה יתרונות מיוחדים שתוכלו למצוא רק אצלה. לכן אם אתם עדיין מתלבטים או לא ממש בטוחים, הגיע הזמן לשמוע את כל היתרונות. בסופו של יום תמצאו את עצמכם עושים את הבחירה הנכונה. הבחירה שתאפשר לכם להגר לאחת מהמדינות הגדולות בעולם, מדינה שלא תגביל אתכם בשום צורה שהיא. לעיתים על מנת להגשים את עצמכם, תצטרכו לעשות בחירות ומהלכים גדולים. מי שחושבים בקטן עלול למצוא את עצמו מדשדש במקום, ולא פותח לעצמו את כל הדלתות.

● את החברה הקימו שלושה יזמים צעירים (דניאל, נתנאל ואלון) שמכירים לעומק את נושא ההגירה לארה"ב ולקנדה. כך שתוכלו לסמוך עליהם כאשר אתם מפקידים את האחריות בידיים שלהם. אין סיבה שתרגישו כי אינכם יכולים לסמוך על החברה שדואגת לעניינים האלה. מדובר על עניינים חשובים מאוד, כאלה שיכולים לשנות את החיים שלכם מקצה לקצה.

● אומנם חברת IMMIGGREAT שואפת מאוד לגדול על מנת להעניק שירות לכל מי שמעוניין. אך נכון לכתיבת שורות אלה החברה היא חברת בוטיק. חברה שנותנת לכל לקוח את היחס האישי שהוא זקוק לו. בכל זאת ההחלטה היא לא החלטה קלה, ותרצו לבצע אותה בלב שלם. היזמים שהקימו את החברה מבטיחים כי גם בעתיד היא תספק יחס אישי לכל לקוח שמגיע אליה.

● אין לכם את הכוחות להתחיל לדאוג לכל מה שיקרה עם הנחיתה בארה"ב או בקנדה? בדיוק בשביל זה תוכלו למצוא חבילות שונות המאפשרות לכם נחיתה רכה. אתם לא תצטרכו לדאוג לשום דבר, החברה תדאג לכל מה שרק עולה לכם לראש. החל מהטיסות, מקום מגורים בהתאמה אישית, גן או בית ספר עבור הילדים וכמובן מקום עבודה עבורכם.

● החברה שואפת מאוד לצמוח, ובעתיד היא מתכננת להציע חבילות הגירה לכל העולם. גם אם חלום ההגירה לקנדה או לארה"ב לא הצליח, אין סיבה שלא תנסו להגר למדינות אחרות. בסוף תוכלו למצוא את עצמכם מוצאים את המדינה שבה תגשימו את עצמכם על כל המשתמע מכך.

בשיתוף IMMIGGREAT
  • עוד באותו נושא:
  • הגירה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully