וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חשוב לדעת על שירותי אחסון תכולת דירה?

בשיתוף אחסון כל

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 10:08

החוזה נגמר אבל לא מצאתם עדיין דירה? הקבלן התעכב במסירת הדירה החדשה? אולי תצטרכו להיעזר בשירותי אחסון תכולת דירה. אילו שירותים מסופקים וכמה זה יעלה לכם?

זוג אורז רהיטים וחפצים לקראת מעבר דירה. ShutterStock
אריזת דירה/ShutterStock

לפעמים אנחנו פשוט זקוקים לשירותיה של חברה שתעזור לנו לסייע לאחסן את החפצים שלנו. בימינו קיימים פתרונות שונים לאחסון חפצים, בעוד הפתרון הבולט והטוב ביותר הוא מחסנים מבוטחים ואיכותיים המאפשרים לכם לאחסן חפצים מכל הסוגים. חשוב לדעת על קיומם של מחסנים אלה, שכן לעולם אין לדעת מתי תצטרכו להשתמש בהם. כי אמנם כולנו אוהבים להחזיק את החפצים שלנו בקרבת מקום, אך לפעמים אין לנו ברירה אלא להפקיד אותם בתוך מחסן.

למי מתאים להשתמש בשירותי אחסון תכולת דירה?

לא רבים מאתנו מודעים לצורך באחסון תכולה של דירה, עד שנוצר צורך כזה במציאות. אחסון תכולת דירה הוא אחד השירותים הנחוצים יותר, והוא מעניק את הפתרון הטוב ביותר במקרה של תקלה או בעיה:

1. השיפוצים בדירה החדשה עדיין לא הסתיימו

לא פעם מועד סיום השיפוצים עלול להתארך מעבר לצפוי. כאן מתגלה תקלה שיש לטפל בה ושם הייתה אי הבנה ביניכם לבין הקבלן. כתוצאה מכך, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו מצד אחד הדירה החדשה שלכם עדיין אינה מוכנה, אך הדיירים החדשים של הדירה שאתם נמצאים בה מחכים כבר להיכנס. בזמן שאתם מתארחים אצל בני משפחה וחברים, החפצים שלכם יכולים להתאחסן במקום בטוח.

2. נגמר לכם החוזה, אך עדיין לא מצאתם דירה משתלמת

ככה זה כשנמצאים בין חוזים. לפעמים אתם הופכים עולמות כדי למצוא את הדירה הטובה והמשתלמת ביותר מבחינתכם מבחינת מחיר, אך אין דירה זמינה בשוק. לשוכרים זו בהחלט בעיה, בייחוד כאשר מדובר פעמים רבות בסטודנטים המחפשים פתרון מגורים בנוסף ללחץ של הלימודים שאיתו הם צריכים להתמודד. טוב שלפחות את החפצים אפשר להשאיר במקום אחד ולבוא לקחת מאוחר יותר. כי כשיש מחסן שמור ואיכותי, הדברים הופכים לפשוטים יותר.

3. כשהבית שלכם הוא גם עסק

לעתים אחסון תכולת דירה כולל מאפיינים של עסק לכל דבר ועניין. כשהבית הופך לעסק קטן ופעיל, יש בו הרבה חפצים. לדוגמה, אם פתחתם עסק לעוגות ביתיות שאתם אופים בשמחה ובנחת בימי שישי ומוכרים אותן לשכנים, יש לכם תנור מקצועי וכל מיני מכשירים וכלי מטבח נוספים שהופכים את החיים לקלים יותר. אבל כשאתם עוברים דירה, החפצים האלה עוברים יחד אתכם. לא פעם אתם זקוקים לפתרון עבור החפצים המקצועיים הרבים שהצטברו לכם בבית, ושירותי אחסון תכולת דירה הם הפתרון המושלם.

4. כשאתם חושבים למכור את תכולת הדירה

החיים מזמנים הפתעות לא מעטות, ולפעמים אתם מעוניינים למכור את תכולת הדירה שלכם. אולי אתם עוברים למקום חדש שיש בו את כל הרהיטים שאתם צריכים, ואולי אתם פשוט לא זקוקים לכל כך הרבה חפצים ומעוניינים להרוויח קצת כסף מהצד. מחסן איכותי יעזור לכם לשמור על החפצים האלה עד שיימכרו.

5. אם אתם משכירים דירה ויש לכם רהיטים עודפים

כמשכירי דירות מנוסים אתם קשובים לשוכרים שלכם. לפעמים הם מעוניינים בשולחן בסלון ולעתים הם מעדיפים להיפטר ממנו. על מנת לספק פתרון אחסון טוב וייחודי עבור השוכרים, ניתן לאחסן את הרהיטים האיכותיים בתוך מחסן ולהוציא אותם בעת הצורך או עד שיימצא פתרון אחר עבורם, לדוגמה מחסן פרטי שנמצא כרגע בבנייה.

אריזת ארגזים למעבר דירה. ShutterStock
אריזת דירה/ShutterStock

אחסון כל - החברה שלכם לאחסון חפצים

אחסון דירה הוא אחד מהשירותים המקצועיים והייחודיים שכדאי להכיר מקרוב. כל מי שבוחר להשתמש בשירותים אלה נהנה ממגוון רחב של יתרונות ייחודיים שמציעה חברת אחסון כל. מדובר בחברה ותיקה אשר נוסדה ב-1988 ומאז ועד היום היא מספקת שורה ארוכה כל שירותים איכותיים לכל דורש. אם גם אתם מעוניינים להצטרף אל החברה וליהנות משירותיה, אתם מוזמנים בחום לעשות זאת. כל מי שבוחר בחברת אחסון כל, נהנה ממגוון רחב של יתרונות.

מחסן בהתאמה אישית

כן, יש דבר כזה. בחברת אחסון כל מתאימים ללקוחות את המחסן האישי והפרטי ככפפה ליד. לפני שאתם מכניסים את החפצים למחסן זה או אחר, בחברת אחסון כל מתאימים לכם את המחסן הייחודי לכם, תוך ביצוע אפיון מעמיק. הנציגים שואלים תמיד איזה מחסן אתם צריכים, מהו סוג החפצים שאתם מעוניינים לאחסן, לכמה זמן וכדומה.

הכול כלול בדמי האחסון

אחת השאלות המרכזיות ששואל את עצמו כל מי שמעוניין לאחסן חפצים היא שאלת המחיר ואילו תשלומים נוספים קיימים. בחברת אחסון כל התשלומים הנלווים כלולים במחיר. כך שהלקוח אינו נדרש לשלם עבור חשמל, מים, ארנונה ושאר התשלומים שעליהם לא מוותרים בעלי הדירות. החברה פועלת במקצועיות ואמינות רבה ואצלה אין הפתעות. מה שאתם מזמינים הוא מה שאתם מקבלים בסופו של דבר ללא טריקים וסעיפים קטנים.

מעבר לכך, אם אתם מתכוונים לאחסן את החפצים לטווח ארוך, יש לכם הנחה. תקופת האחסון היא אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר המשפיעים על המחיר של אחסון תכולה הדירה. כאן חשוב לברר עם נציג החברה לגבי המחירים ולראות אם יש הנחה.

לדעת שהחפצים שלכם מוגנים

כאשר הלקוח מאחסן את החפצים שלו במקום מסוים, הוא רוצה להיות סמוך ובטוח שהם מוגנים ובטוחים מכל פגע. חברת אחסון כל מספקת את ההגנה הטובה ביותר עבור החפצים, והיא כוללת מערכת לגילוי אש, מצלמות אבטחה וגם מנעולים חזקים לשמירה מפני פורצים. כמו כן, מדובר במחסנים מבוטחים העומדים בכל הדרישות המחמירות של חברת הביטוח. תכולת הדירה כוללת כיסויים וגובה ההשתתפות העצמית תלוי בסוג החפצים שאתם מבקשים לאחסן. על כן מומלץ לברר זאת מראש.

לסיכום, אחסון תכולת דירה הוא אחד הפתרונות הטובים יותר הקיימים נכון להיום. אם נקלעתם למצב שבו אין לכם מקום לאחסן את החפצים שלכם, תמיד אפשר לנצל את קיומו של מחסן טוב, שמור ומאובטח שיספק את ההגנה המירבית לתכולה.

בחסות אתר Misrot

בשיתוף אחסון כל
  • עוד באותו נושא:
  • אחסון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully