וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת על ממונה בטיחות

בשיתוף פרוסייפ בטיחות

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 10:05

מינוי של ממונה בטיחות בעבודה יאפשר לכם להיות בטוחים שתחום חשוב זה מתנהל בידיים טובות על ידי אדם שמכיר את התחום ומרכז אליו את כל האחריות

אחראי בטיחות. freepik,
אחראי בטיחות/freepik

מה עולה לכם לראש כאשר מדברים על ממונה בטיחות? יכול להיות שעולים לכם לראש לא מעט דברים שונים. ממונה הבטיחות הוא מהאנשים הכי חשובים בכל פרויקט ובכל מקום עבודה. הוא זה שיכול למנוע את הסכנה הבאה על ידי פעולה אחת פשוטה שיכולה להציל חיי אדם. יש לכם הרבה מאוד שאלות שבוודאי מעסיקות אתכם בהקשר הזה. אנו נציג בפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על ממוני הבטיחות. לאחר מכן תוכלו לפנות אל חברת פרוסייפ בטיחות על מנת לשריין לכם איש מקצוע שיהיה אחראי על הבטיחות.

איש מקצוע אחד שאחראי על הפיקוח והבקרה

מה קורה כאשר אתם מפזרים את האחריות בהקשר של הפיקוח והבקרה על הבטיחות אצל מספר אנשים? הם מוכרחים להיות מתואמים בניהם על מנת שתוכלו לראות תוצאות בשטח. לא תמיד האנשים הללו יהיו מתואמים בצורה מושלמת, ובמקרה כזה המצב עשוי להישאר כפי שהיה. ממונה בטיחות בעבודה או בבנייה הוא איש מקצוע שאחראי על כל מה שקשור לנושא של פיקוח ובקרה. הוא יודע בדיוק מה הוא נדרש לעשות על מנת לשפר את המצב ולמנוע בעיות בטיחות.

קיימת סכנה? יש עם מי לדבר בנושא הזה

עסקים וחברות רבות רוצות למנוע מצבים שונים של סכנות ובעיות בתחומן. ברגע שיש אחראי בטיחות, אליו יהיה אפשר לרכז גם את כל התלונות. הוא יכול לקבל את התלונות מהעובדים ומהמנהלים, והוא ידע בדיוק מה לעשות איתן. כך תדעו כי כל תלונה וכל דרישה תגיע מיד אל הכתובת הנכונה. אל הכתובת שאמורה לטפל בה, ואמורה למנוע ממנה לצאת מכלל שליטה. זה בידיים שלכם להחזיר את הבטיחות אל ראש סדר העדיפויות של העסק או הארגון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אחריות להגשת דוחות מסודרים

בתור האחראים בעסק או בארגון, יהיה עליכם לתת את הדעת במקרה של סכנה. אם חלילה מישהו ייפגע, תרצו להראות כי אתם התנהלתם בצורה הכי טובה שיש. אם לא יהיה ממונה בטיחות בארגון או בחברה, יהיה לכם קשה מאוד להוכיח כי התנהלתם בצורה נכונה. אך ברגע שיש אחראי בטיחות, הוא יהיה מוכרח להגיש בכל חודש דוחות מסודרים שיכסו אתכם. זה אומנם לא ימנע את מה שקרה, אך זה יאפשר לכם להראות כי התנהלתם על פי הספר. כך אולי לפחות תרגישו הרבה פחות אשמים במה שקרה בפועל.

מוריד מכם את העומס הרב

לא סתם בכל העסקים והחברות הגדולות תוכלו לראות איש מקצוע אשר אחראי על הבטיחות. הסיבה לכם היא שהוא יכול להוריד את העומס מהעובדים, ולאפשר לכל אחד לעשות את מה שהוא טוב בו. אם אתם טובים במשהו מסוים, אין סיבה שתעשו משהו אחר לחלוטין. הזמינו דרך חברת פרוסייפ בטיחות איש מקצוע אשר יאפשר לכם להתעסק בעניינים אחרים. תדעו כי אף אחד מהלקוחות או מהעובדים שלכם לא נמצא בסכנה. זה אוטומטית יגרום לכם להרגיש כי אתם עליתם על דרך המלך.

התאמת ממונה הבטיחות לעסק

ישנו צורך לבצע התאמה של ממונה הבטיחות לעסק שלכם. קיימים כל מיני סוגים של התמחויות, ולכן תרצו לדעת כי עשיתם את הבחירה הנכונה. כמובן שאם יש לכם סימני שאלה, תמיד תוכלו לשאול ולהתייעץ. המטרה הסופית היא שכל מי שיכנס אליכם לעסק או לחברה ידע כי הוא במקום בטוח ומוגן. אם חלילה מתעוררת סכנה מסוימת היא מיד מטופלת ברמה הכי מקצועית שיש. זה בידיים שלכם לשמור על הבטיחות של העובדים ושל כל שאר הלקוחות.

בשיתוף פרוסייפ בטיחות
  • עוד באותו נושא:
  • בטיחות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully