וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה שתקטין לכם את חשבון החשמל

™sPReader, בשיתוף גל אור פתרונות סולארים

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 16:32

הכירו את גל אור, החברה שמובילה מהפכה ירוקה בבית ובמשרד עם מגוון מוצרים שנועדו לחסוך לכם 100% בצריכת החשמל, ובעיקר לשנות את העולם למקום ירוק יותר. היתרון שלכם? אמרו שלום לחשבונות השמנים מחברת החשמל

כדורי בדולח סולארים. גל אור פתרונות סולארים,
כדורי בדולח סולארים/גל אור פתרונות סולארים

המודעות האנושית למשבר האקלים הולכת וגוברת, במיוחד לאחר אוגוסט האחרון שבו התפרצו שריפות ענק בירושלים ובחלקיה השונים של אירופה. אז איך פותרים את משבר האקלים? ואיך ניתן לחסוך משימוש בתאורה סולארית? אחת הדרכים היא לעבור לתאורה סולארית בבית, במשרד ובמרחב הציבורי.

חברת גל אור פתרונות סולארים משווקת פתרונות איכותיים לתאורה סולארית מאז 2007 הן למגזר הציבורי והן למגזר הפרטי, מציעה מגוון רחב של פתרונות סולארים לבית, לחצר או למשרד כמו פרוז'קטורים סולארים, תאורה סולארית לגינה אשר מעניקים 100% חסכון בחשמל גם בימי החורף.

השקעה חכמה לעתיד - למה לעבור לתאורה סולארית?

לתאורה הסולארית יתרונות רבים. כיום ניתן למצוא תאורה סולארית בכל מקום והשימוש בה התרחב מאוד בערים וביישובים לתאורה סולארית לרחוב, תאורת סולארית להארת כבישים עבור ישובים, מועצות אזוריות ועוד. אך בימים אלה אנו רואים נהירה גם של אנשים פרטיים לתאורה סולארית למען מציאת פתרונות חסכוניים.

"יתרון כלכלי הוא אחד היתרונות המרכזיים לתאורה סולארית", מציין מנכ"ל גל אור פתרונות סולארים מרון גל אור, "המנורות הסולאריות נטענות בעזרת קרני השמש ולכן מאפשרות תאורה ללא חשמל. בצורה זו אין צורך לחבר את המנורות לחשמל ואין צורך לשלם חשמל".

תאורה סולארית - אמרו שלום לחשבון החשמל

פתרונות תאורה סולארית מתאימים במיוחד לתושבי ישראל - ארץ שטופת שמש חזקה. כאשר אתם רוכשים מנורת תאורה סולארית, אתם משלמים רק פעם אחת. עבור גוף התאורה. לאחר מכן אתם משוחררים מתשלומים נלווים של חשבונות חשמל, חלופה של מנורות ועוד. שכן התאורה הסולארית מתאפשרת בזכות חשמל סולארי המופק בעזרת אנרגיית השמש. לעתיד זו נחשבת השקעה חכמה שתחזיר את שוויה ואפילו יותר.

מציין גל אור: "בצורה זו אין צורך לזהם את הסביבה בשל יצירת חשמל. יצור אנרגיה של חשמל בדרך כלל מזהם את הסביבה באופן משמעותי ומבזבז מקורות אנרגיה רבים. בזכות החשמל הסולארי, ניתן לחסוך במקורות אנרגיה רבים ולנצל את אנרגיית השמש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עששית סולארית. גל אור פתרונות סולארים,
עששית סולארית/גל אור פתרונות סולארים

ישובים רבים בישראל עוברים לתאורה סולארית וחסכונית

בין הפרויקטים הרבים שביצעה חברת גל אור פתרונות סולארים ניתן למצוא את פרויקט איירפורט סיטי ראש העין של חברת נצבא, שבו הותקנו למעלה ממאה עמודי תאורה סולארים אשר מספקים הארה ל-2,500 כלי רכב ללא צורך בתשתית חשמל וללא חיובי חשמל עתידיים; 60 עמודי תאורה ב-Lake TLV פארק דרום; הארת גינות ציבוריות ברחבי קריית מוצקין הניתנות לשליטה מרחוק וקביעת זמני הארה בשעות הקטנות של הלילה ועוד.

"התיעלות אנרגטית בבית היא צורך עז שאנו רואים בשנים האחרונות. החברה הוקמה מתוך אמונה והבנה שהעולם כולו בדרך לחיים ירוקים ויעילים יותר". מציין גל אור, "פתרונות סולארים מייעלים את חיינו בתחומים רבים, החל מחיסכון בתשתיות, כוח אדם, חיסכון כספי משמעותי, והחשוב ביותר - שימוש באנרגיה מתחדשת, תוך שמירה על איכות הסביבה".

חברת גל אור פתרונות סולארים מתמחה במתן מגוון פתרונות תאורה ומוצרי חשמל סולארים המובילים חסכון משמעותי בחשמל, תשתיות ואנרגיה. מאז 2007 למגוון לקוחות במגזר הפרטי והעסקי, כמו אצטדיון סמי עופר בחיפה, פארק דרום בתל אביב יפו ועוד.

לפרטים נוספים: 0526663993

™sPReader, בשיתוף גל אור פתרונות סולארים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully