וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרפאת השיניים המתקדמת במודיעין

בשיתוף ד"ר תמר אדהאן

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 12:38

מרפאת השיניים של ד"ר תמר אדהאן היא מרפאת השיניים המתקדמת ביותר במודיעין. במרפאה זו תוכלו לקבל את כל סוגי טיפולי השיניים. הטיפולים איכותיים ומציעים סטנדרטים גבוהים מאוד. כמו כן, במרפאה יש טכנולוגיות מתקדמות מאוד שיעניקו לכם טיפולים נעימים יותר

רופא שיניים. freepik,
רופא שיניים/freepik

אילו טיפולים יש במרפאה של ד"ר תמר אדהאן?

במרפאה זו מעניקים את כל סוגי טיפולי השיניים. ריכזנו לכם הסברים על חלק מהטיפולים:

מחלות חניכיים

בואו נתחיל מהעובדה שבערך 80% אנשים מהאוכלוסייה סובלים ממחלות חניכיים שונות. מחלות חניכיים יוצרות דלקות בנימי הדם ויכולות לגרום למחלות מסוכנות מאוד. חשוב מאוד ללכת לביקורת באופן קבוע אצל רופא שיניים כי לפעמים מחלות חניכיים לא מורגשות ולא נראות לעין, אך אם לא תטפלו בהן הן יתפתחו ויגרמו למחלות קשות. לעתים תוכלו להבחין במחלות חניכיים על ידי סימני זיהוי כמו צבע החניכיים שהופך לאדום כהה, ריח, דימום מהחניכיים.

כאשר חושדים שיש מחלת חניכיים חשוב מאוד לקבל טיפול כמה שיותר מהר. במרפאה של ד"ר תמר אדהאן נמצאים מומחים למחלות חניכיים שיודעים לאתר את הבעיה ולתת טיפים למניעה.

טיפולים אסתטיים

• הלבנת שיניים - מי לא רוצה חיוך יפה? כאשר השיניים שלנו נשחקות עם השנים הן מאבדות את הלובן הטבעי שלהן ומצהיבות. הצהבת שיניים יכולה להיות תהליך טבעי שלא קשור לדברים חיצוניים. כמובן שעישון, שתיית קפה, אכילה של מזונות חומצתיים תורמים מאוד לתהליך ומזרזים אותו. בשנים האחרונות, תחום הלבנת השיניים הפך לפופולרי מאוד ואנשים רבים מעוניינים בטיפולי הלבנה. במרפאה של ד"ר תמר אדהאן תוכלו לקבל טיפולי הלבנת שיניים בלייזר שיעניקו לכם שיניים לבנות ובורקות במיוחד ללא כתמים.

• יישור שיניים - שיניים עקומות הן לא דבר נחמד במיוחד. הן יכולות לפגוע בביטחון העצמי של אנשים רבים ולמנוע מהם לחייך בביטחון. למעשה, רוב האנשים נולדים עם שיניים עקומות וצריכים לעבור טיפולי יישור שיניים. במרפאה של ד"ר תמר אדהאן תוכלו לקבל טיפולי יישור שיניים באמצעות סדים שקופים של איקליינר וכך לשמור על שגרת החיים שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טיפולי שורש

טיפול שורש הוא טיפול שמתבצע על שורש השן. שורש השן ממוקם כך שלא ניתן לראותו. כמו כן, שורש השן נאחז בלסת. בשורש יש קיים מוך השן שהוא החלק החי של השן. טיפול שורש הוא בעצם טיפול שנועד להציל שן בעייתית. על ידי טיפול שורש ניתן לשמור את תפקודה הטבעי של השן ואת המראה שלה כך שלא יהיה צורך בהשתלת שן מלאכותית. במרפאה של ד"ר תמר אדהאן יש מומחה לטיפולי שורש שהגיע מקנדה. כמו כן, קיימות טכנולוגיות מתקדמות מאוד ביניהן טכנולוגיית טיפול שורש בלייזר שנחשבת לאחת מהמתקדמות ביותר בתחום.

טיפולי שיניים לילדים

במרפאה של ד"ר תמר אדהאן מעניקים גם טיפולי שיניים לילדים ולא רק למבוגרים. ילדים צריכים לקבל טיפולי שיניים החל מלידתם, לפני הופכת השיניים הראשונות. חשוב מאוד לנגב להם את החניכיים וכשמתחילות לבצבץ שיניים לצחצח אותן עם מברשת שיניים ייחודית. חשוב מאוד ללמד את הילד על היגיינת הפה ועל החשיבות שלה. אחת המחלות הנפוצות אצל ילדים היא העששת. שיני החלב של הילדים עמידות הרבה פחות משיניים קבועות. הן מכילות מעט מינרלים ולכן חשוב מאוד למנוע חשיפה ממושכת של שיני חלב לסוכרים שיפגעו בשן.

מה הופך את המרפאה למתקדמת?

קודם כל, העובדה שתוכלו לקבל את כל סוגי טיפולי השיניים במקום אחד הופכת את המרפאה לאטרקטיבית במיוחד. כך לא תצטרכו לעבור טיפול אחד אצל מומחה אחד וטיפול אחר אצל מומחה אחר.

במרפאה של ד"ר תמר אדהאן, קיימים אמצעים טכנולוגיים מתקדמים וביניהם טכנולוגיית לייזר חדשנית. על ידי טכנולוגיה זו יכולים להנות מטיפולי שיניים מהירים וקלים יותר.

אחד הדברים החשובים ביותר במרפאה הוא צוות הרופאים. במרפאה של ד"ר תמר אדהאן יש צוות מקצועי ובעל ניסיון רב. ביניהם יש מומחים לפה ולסת, השתלת והרמת סינוסים, טיפולי שורש שהגיעו מארצות הברית ומקנדה.

אם אתם צריכים רופא שיניים במודיעין, הבחירה במרפאה זו תהיה הבחירה הטובה ביותר.

לסיכום

אם אתם מחפשים רופא שיניים במודיעין, המרפאה של ד"ר תמר אדהאן תהיה הבחירה הטובה ביותר. כך תוכלו לקבל טיפולים איכותיים ולהנות מצוות רופאים מקצועי ומנוסה. צרו איתנו קשר.

בשיתוף ד"ר תמר אדהאן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully