וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה סל הבריאות לא טוב לכאב שלך?

בשיתוף מרפאת כאב

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 11:25

אנשים רבים סובלים מכאבים חזקים בגוף כתוצאה מפציעות, מחלות או טיפולים שהיו צריכים לעבור. בדרך כלל, הטיפול לכאבים לא מכוסה בסל הבריאות. אנשים שצריכים לקבל טיפול בשביל הכאבים שהם חווים פשוט ממשיכים לסבול

כאב. freepik,
כאב/freepik

סל הבריאות לא מכסה הכל!

סל הבריאות הוא סל שמוענק לכל אזרח בישראל. דרך סל הבריאות אנו מקבלים את הטיפולים הבסיסיים ביותר, סבסוד חלקי עבור תרופות, מענה רפואי, ניתוחים בסיסיים ועוד. אך, במקרים בהם חס וחלילה תצטרכו טיפול יותר רציני סל הבריאות לא מתערב. אתם תוכלו להגיע למצב שאין לכם כסף לשלם על תרופה או על טיפול. במקרים כאלה מי שכן מכסה את הטיפולים יהיה ביטוח בריאות פרטי.

כאשר צריכים טיפולים רציניים כמו ניתוחים מסובכים ויקרים או תרופות יקרות, סל הבריאות יכול להשאיר אותנו מול הוצאות גדולות מאוד ללא עזרה כלל. אחד הדברים שסל הבריאות לא מכסה הוא טיפול בכאבים. במקרים רבים, הטיפול שתקבלו בקופות החולים במסגרת סל הבריאות לא יהיו הפתרונות הנכונים ביותר עבורכם.

סובלים מכאבים?

יש סיבות שונות שיכולות לגרום לכם לסבול מכאבים חזקים. הכאבים החזקים בדרך כלל גורמים לכך שקשה לכם מאוד לתפקד ושגרת החיים שלכם היא לא אופטימלית.

מרפאת כאב היא מרפאה בה נותנים מענה וכלים להתמודדות עם כאבים. יש מקרים רבים בהם הכאבים לא ניתנים לסילוק, לכן חשוב מאוד לדעת איך לחיות עם הכאב ולקבל כלים לשם כך. מרפאת כאב של ד"ר אדהאן היא אחת המתקדמות ביותר. ד"ר אדהאן מנהל מחקר פורץ דרך בתחום ניהול הכאב ומשקיע את מלוא תשומת ליבו בתחום. יש סוגי כאבים רבים כמו כאבים כרוניים שלאחר כריתת גפיים, כאבים כתוצאה ממחלות שונות (פיברומיאלגיה, ניוון שרירים). דוגמא נוספת היא כאבים אחרי שלבקת חוגרת.

שלבקת חוגרת

נתחיל מהסבר קצר על המחלה. שלבקת חוגרת היא מחלה ויראלית המאופיינת בפריחה, שלפוחיות וכאבים עזים. בדרך כלל שלבקת חוגרת מתפרצת באזור הבטן, החזה, הפנים או בית השחי, אך יכולה להתפרץ בכל מקום בגוף.

שלבקת חוגרת היא מחלה ממשפחת נגיפי אבעבועות הרוח. בחשיפה הראשונה למחלה, היא גורמת לאבעבועות רוח. בחשיפה השנייה מתפתחת שלבקת חוגרת. הכאבים שיכולים להיגרם בעקבות שלבקת חוגרת הם חזקים מאוד ומייסרים מאוד. כאשר ממשיכים הכאבים לאחר המחלה חשוב לקבל עבורם טיפול אגרסיבי על מנת למנוע מהם להמשיך למשך כל החיים. הכאבים אחרי שלבקת חוגרת יכולים להשפיע מאוד על תפקוד חייו של אדם וכך לפגוע באיכות חייו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

שלבקת חוגרת- איך ניתן להיפטר מהכאבים?

כפי שציינו, שלבקת חוגרת מלווה בפריחה ובכאבים עזים משפיעים על תפקודו של האדם בכל תחומי חייו. גם לאחר שהפריחה נעלמת הכאבים נשארים. שלבקת חוגרת איך נפטרים מהכאבים אחרי - הבאנו לפניכם מספר טיפולים במחלה ובכאבים הנלווים אליה.

טיפולים קונבנציונליים

הטיפולים הקונבנציונליים מציעים תרופות אנטי ויראליות שיכולות לסייע בבלימה הראשונית של המחלה. בדרך כלל, הטיפול יעיל רק ב-72 השעות הראשונות של המחלה. כמו כן, יעילות התרופות מוגבלת ואינה עוזרת לכל אחד.

הטיפולים שמוצעים במסגרת סל הבריאות כוללים א-אופיאטים חלשים, תרופות נגד פרכוסים, תרופות נוגדי דיכאון, ומשככי כאבים אופיאטים חזקים (שבאים עם תופעות לוואי קשות כמו התמכרות, חולשה ובמקרים חמורים מוות).

מרפאת כאב

במרפאת הכאב של ד"ר חיים אדהאן פועלים בשיטות חדשניות שיעילותן גוברת באופן משמעותי על התרופות שכלולות בסל הבריאות. אחד ההבדלים המשמעותיים בין טיפול במרפאת כאב לטיפול כחלק מסל הבריאות הוא היחס האישי. בסל הבריאות מביאים לכל אחד את אותו הטיפול, גם אם לא מתאים לו. במרפאת כאב של ד"ר אדהאן מאמינים במציאת הטיפול המתאים ביותר עבור כל מטופל.
הדגש המרכזי אצלנו במרפאת כאב הוא להקל על הכאב ולהעלות את רמת התפקוד.

הטיפולים במרפאת כאב כוללים טיפולים קונבנציונליים, טיפולים משלימים וגם שימוש בקנאביס רפואי. הקנאביס הרפואי נמצא כמקל על כאבים עצביים ומאפשר רמת תפקוד גבוהה תוך הקלה בכאבים.

שיטה חדשנית להיפטר מהכאבים אחרי שלבקת חוגרת

במרפאת כאב של ד"ר אדהאן מציעים שיטה חדשנית שמסייעת להקלה על הכאבים אחרי שלבקת חוגרת. בשיטה החדשנית למעשה משתמשים בחומר ממשפחת הבוטוקס. החומר מאפשר גישה ישירה לתאי העצב הפגועים ועל ידי כך מאפשר הקלה בכאבים. רוב המטופלים שניסו את השיטה החדשנית חוו הקלה של לפחות מחצית מהכאבים.

השיטה החדשנית עברה אישורים של ה-FDA. השיטה מומלצת לטיפול בכאב עצבי וגם לטיפול בכאבי פנטום. שיטה זו אינה כלולה בסל הבריאות הישראלית למרות שנחשבת לאחת המומלצות בתחום.

בשיתוף מרפאת כאב
  • עוד באותו נושא:
  • כאב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully