וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים אוכל טבעוני? אתם חייבים להכיר את פוני סופר פוד

בשיתוף פוני סופר פוד

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 12:53

שוקלים לעבור לאוכל טבעוני? נמאס לכם לקחת חלק בתעשיית הניצול של בעלי החיים? קבלו 5 סיבות שיגרמו לכם לעשות את המעבר

אוכל טבעוני. freepik,
אוכל טבעוני/freepik

אוכל בריא מזמן הפך לשגרה אצל הרבה מאוד אנשים בשילוב ספורט ושמירה על אורח חיים בריא. טבעונות הגיעה במטרה לספק אוכל בריא שאנו מזיק לסביבה ולבעלי החיים בפרט. פוני סופר פוד היא חנות טבע ובריאות הגוף בלב תל אביב עם דגש על אוכל בריא, טבעוני, צמחוני בנוסף למוצרים שונים לשמירה על אורח חיים בריא.

הכנו עבורכם 5 עובדות על אוכל טבעוני שיעזרו לכם לדעת האם כדאי לכם להיות חלק מהטרנד.

אתם מפחיתים את הסיכוי לסרטן

מחקרים שנעשו בתחום לאחרונה מראים כי הסיכוי לחלות בסרטן בקרב אנשים שעברו לאוכל טבעוני יורד ב- 15%. כשאנחנו מדברים על סרטן, אנחנו מתכוונים ברוב המקרים לסרטן השד, סרטן הערמונית, המעי הגס ועוד. אז מה הסיבה לירידה דרסטית לסיכויים לחלות בסרטן בקרב טבעוניים? פשוט מאד, מכיוון שמזון מהצומח מכיל פחות שומן ונתרן והוא עשיר בכמויות גדולות של סיבים תזונתיים המסייעים בפירוק מתמיד של הכולסטרול בגוף. כל אלה מסייעים במניעה של סרטן ומעכבים את ההתפתחות לו בגוף וזה מהווה יתרון משמעותי מאד לטבעוניים.

אתם שומרים על הלב

המחקרים בתחום מראים גם כי בקרב הטבעוניים השכיחות לאירועי לב ואישפוזים כתוצאה מהאירועים הללו יורדת בצורה משמעותית, זאת כמובן ביחס לאלה שאוכלים בשר, בטח ובטח בשר מעובד. מכיוון שהמזון שטבעוניים צורכים מכיל פחות כולסטרול, לחץ הדם שלהם נמוך יותר והסיכוי לסתימת עורקים והתקפי לב קטן בהרבה. חשוב לציין, זה לא אומר שאתם הופכים להיות בטוחים ומוגנים ומי מכם שיש לו רקע משפחתי הקשור בבעיות לב כאלה ואחרות חייב לשמור על עצמו ולבצע ביקורות תקופתיות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אתם מפחיתים את הסיכון לסוכרת

אותם מחקרים ממש מעלים גם כי הסיכוי של טבעוניים לחלות בסוכרת נמוך בצורה משמעותית מאלה שאוכלים בשר. אנחנו לא מדברים על אחוזים בודדים של סיכויים, אלא בעשרות אחוזים וזה נתון משמעותי מאד. אחת ההשערות במחקרים האלה מעלה כי סביר להניח שהעובדה שטבעוניים לא צורכים מזונות מהצומח, כמו ביצים למשל, מפחיתה את הסיכויים באופן משמעותי. בנוסף, הסיבים התזונתיים הרבים שהאוכל הטבעוני מכיל גם הם מסייעים בהפחתה של הסיכוי לחלות בסוכרת.

אתם שומרים על בעלי החיים שלנו

מעבר ליתרונות הבריאותיים הברורים, אין ספק שגם האידיאולוגיה משחקת פה תפקיד לא קטן. האמת היא, שמי שבחר כבר להיות טבעוני, עושה את זה ברוב המקרים מתוך אידיאולוגיה ולא בגלל היתרונות הבריאותיים שבמהלך. אז כן, אם אתם עוברים לאכול אוכל טבעוני, אתם שומרים על בעלי החיים שלנו מונעים מהם סבל רב. לא נרחיב פה על הפעולות שמבצעים בבעלי החיים רק כדי שהמנה תוכל להגיע אליכם לצלחת, אך מי שקצת בקיא בעניין יודע שמסכת התעללויות לא קטנה עוברת על בעלי החיים בדרך לפס הייצור של המזון.

אתם שומרים על הנפש שלכם

ממש בהמשך לסעיף הקודם, שלעיתים מהווה מעמסה נפשית לא קטנה בקרב אנשים שצורכים בשר, אתם שומרים על הנפש שלכם ומקלים עליה כי אתם לא חלק מהתעשייה הזו. מחקרים מראים שאנשים שלא לוקחים חלק בתעשיית הניצול של בעלי החיים הם אנשים בריאים יותר מבחינה נפשית, רגועים ושלווים, והאמת היא שמדובר בתכונות לא מבוטלות בעידן החיים המודרני שרק מקשה ומעמיס על הנפש שלנו.

לסיכום, אם אתם שוקלים להיות טבעוניים, אתם ודאי שמים לב שיש המון יתרונות במהלך הזה. מעבר לעובדה שאתם הולכים להיות אנשים בריאים יותר מהבחינה הפיזית, אתם ודאי הולכים להיות בריאים יותר מבחינה נפשית וזה לא מובן מאליו. זה לא אומר שאתם צריכים לעשות את המעבר בבת אחת, כי סביר להניח שזה לא יחזיק מעמד, אך קחו את זה צעד צעד ולכו בקצב שלכם, אנחנו בטוחים שבסופו של דבר אתם תקבלו את המעבר לאוכל טבעוני בשלמות וזה יהפוך לחלק מאורח החיים שלכם.

אנחנו ב פוני סופר פוד נדע לספק לכם אוכל טבעוני ובריא במחרים מעולים ובמשלוח עד הבית מהיום להיום!

בשיתוף פוני סופר פוד
  • עוד באותו נושא:
  • טבעונות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully