וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניהול מוניטין לחברות: איך אסטרטגיה שמורכבת היום מועילה לעסק מחר

בשיתוף בסט לינק

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 10:34

מה זזה ניהול מוניטין עסקי, מה החשיבות שלו להצלחת העסק ואיך עושים את זה? על כך בכתבה הבאה

מוניטין עסקי. freepik,
מוניטין עסקי/freepik

העובדה שמוניטין עסקי משפיע ישירות על הרווחים העסקיים אינה חדשה לבעלי עסקים. יחד עם זאת, היישום המעשי של ניהול מוניטין לחברות יכול להיות מבלבל. לא סתם עסקים, ארגונים ומותגים משקיעים המון בניהול מוניטין ואפילו יש חברות שמשלמות עשרות אלפי שקלים בחודש על פרסום חיובי או מה שנקרא בשפה המקצועית יחסי ציבור. המטרה של תהליכים אלו היא בעצם לשווק ולהציג את העסק באור חיובי, ליצור קשרים חיוביים עם עסקים אחרים ולמתג את העסק באופן שהוגדר. מאמר זה מציג את המשמעות של ניהול מוניטין עסקי, למה כדאי להשקיע בו ואיך מוניטין טוב או שלילי משפיע על הצמיחה וההצלחה של העסק שלכם.

ניהול משברים

משברים עסקיים משתנים באופיים, אבל רבים מהם עלולים להשפיע באופן שלילי על המוניטין העסקי. למעשה, ממש כמו שיש משברים חיים, משברים שאין אנו צופים אותם מראש, ככה גם יכולים להופיע ביום בהיר אחד משברים בעסקים. זה יכול לקרות כתוצאה ממשבר אמון, כתוצאה ממצב בעייתי כמו הטרדה מינית של אדם בכיר בחברה שלנו שעבר על החוק וניצל את הסמכות שלו וזה יכול לקרות מעוד מיליון סיבות. מחלוקות ומשברי יחסי ציבור עלולים לגרום לסערות ציבוריות, אשר עלולות להוביל להחרמת או ביטול של מוצרים או שירותים. מסיבה זו, ניהול מוניטין לחברות עוסק בטקטיקה בסיסית לשיפור המוניטין העסקי.

ניהול ההודעות לעיתונות ועמודי הרשתות החברתיות

ניהול ההודעות לעיתונות ועמודי הרשתות החברתיות הוא מרכיב חשוב של ניהול מוניטין לחברות. באמצעות חקר תפיסת העסק שלכם בעיתונות וברשתות החברתיות, ניתן למצוא את ההיבטים הבעייתיים של העסק שלכם ולשפר אותם בהתאם.

מידע כוזב מציג עסקים באור שלילי ועלול לפגוע באמינות העסקית. זיהוי והסתרת מידע כוזב על העסק שלכם הוא חיוני לביסוס אמון הקהל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מוניטין עסקי משפיע על החלטות רכישה

המוניטין המקוון של עסקים או כתיבת תוכן לקידום אתרים משפיעים על ביצוע המותג, מוצרים או שירותים. המוניטין החיובי חיוני לתהליך קבלת החלטות הצרכנים. המרות לקוחות היעד שלכם תלויות במידה רבה בביקורות המקוונות שלכם. ביקורות אמנם אינן אבן הבנייה היחידה של המוניטין העסקי שלכם, אבל הן אינדיקטור טוב לכך.

ביקורות שליליות מקוונות עלולות להיגרם כתוצאה מבעיות יסוד במוצרים או בשירותים. זיהוי ופתרון נושאים אלו באמצעות ניהול מוניטין לחברות מסייע בשיפור המוניטין שלכם ומגביר את המכירות כתוצאה מכך.

שימור לקוחות ועובדים

למוניטין עסקי יש מגוון אבני בניין, ואחד מהם הוא איכות שירות הלקוחות. יצירת תרבות ממוקדת לקוח שמתעדפת תמיכת לקוחות מהשורה הראשונה מגבירה את המוניטין שלכם בהיבט זה, כך שניתן למשוך לקוחות חדשים ולסייע בשימור לקוחות קיימים.

ניהול מוניטין עם חברת בסט לינקס משפיע על ההכנסות ומערכות היחסים עם הלקוחות, כמו גם על ההתנהלות העסקית. מלבד ההכנסות והתפיסה הציבורית, מוניטין חיובי מוביל גם למשיכת עובדים נאמנים ומוסמכים לארגון.

בשיתוף בסט לינק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully