וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי שקלים חיסכון בקניית רכב חדש 0 ק"מ אונליין

בשיתוף מוטודיל

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 16:46

חולמים על רכב חדש, היכנסו כבר עכשיו לאתר motodeal.co.il ותוך שתי דקות תוכלו לקנות את הרכב החדש שלכם במחיר הנמוך ביותר ובלחיצת כפתור.

אירוח בפייסבוק של וואלה רכב על קניית רכב חדש. ShutterStock
רכב 0 ק"מ/ShutterStock

הרכב הבא שלכם יהיה "רכב חדש 0 ק"מ" ותוכלו לרכוש אותו בנחת מהסלון בבית בהנחה ענקית באמצעות אתר אינטרנט ייחודי בשם motodeal.co.il (מוטודיל).

האתר מרכז עבורכם את כל המידע, הדגמים והמחירים ומאפשר לכם לרכוש תוך מספר דקות רכב חדש 0 קילומטר במחיר הכי נמוך, ובחסכון כספי משמעותי - לעיתים עד 35% פחות ! - ממחירו באולם התצוגה של היבואן.

זוהי בשורה צרכנית אמיתית אשר אלפי בעלי רכבים חדשים בישראל כבר חוו בעצמם ומפיצים אותה מפה לאוזן לחברים ובני משפחה לפני שיגלו חלילה שבתמימותם שילמו הרבה יותר בקניה ישירה מהיבואן.

לא יצאתי פראייר

אחד מאלה שזכה לקנות רכב חדש וחסך כ- 19,000 ש"ח הוא אמיר כהן מחיפה, עובד חברת חשמל אשר התעניין ברכישת רכב יונדאי איוניק חדש. "באולם התצוגה של היבואן הציעו לי את הרכב ב-144,000 ש"ח. התלבטתי מספר ימים, לא רציתי לצאת פראייר וניסיתי לאסוף עוד מידע. ביום חמישי כשנכנסתי במקרה לפייסבוק קפצה לי פתאום מודעה של 'מוטודיל'", הוא מספר בהתלהבות. מחיר הרכב באתר היה 124,900 ש"ח בלבד ולא זאת בלבד אלא שהמחיר כלל גם פינוקים ואביזרים בשווי של כ 1,500 ש"ח! התקשיתי להאמין אבל לאחר בדיקות ברשת רכשתי את "שובר ההטבה" באתר וההמשך....

"למחרת בבוקר, יום שלישי, התקשרו מחברת הרכב להשלמת הרכישה, שאלו איזה צבע אני רוצה וקראו לי לחתום ולקחת את הרכב. התהליך קצר, קל ופשוט. השירות מצוין והחיסכון של כ-19,000 ש"ח . מאז בכל הזדמנות אני ממליץ על מוטודיל ואפילו עונה לחברים בפייסבוק שעדיין לא מאמינים שדבר כזה אפשרי".

כידוע רכב חדש נחשב לקניה השנייה בגודלה של משפחה, אחרי דירה. שוק הרכב בישראל גדל באופן עקבי ומהווה מקור הכנסה חשוב למדינה. חברות הליסינג רוכשות מהיבואנים אלפי רכבים בשנה ומנסות לשדל את הצרכנים לסגור עסקאות ליסינג לטווח של מספר שנים.

בתנאי השוק האלה זו הייתה רק שאלה של זמן עד שיגיע הפתרון הצרכני האולטימטיבי בדמות אתר 'מוטודיל', המאפשר לכל אחד לדעת בכל זמן נתון לרכוש רכב 0 ק"מ במחיר הזול ביותר בישראל, לשריין אותו בלחיצת כפתור, ולאפשר לו להשלים תוך יום את העסקה מול חברת הרכב. פשוט, נוח, שקוף והכי חשוב - החיסכון הכספי עשוי להיות עצום, כמו במקרה של אמיר כהן.

בנוסף לכך שהאתר מציין מהו המחיר הנמוך ביותר לרכישה, הוא כמובן מאפשר לבצע אותה בנחת בבית, לבדוק אלטרנטיבות, להתייעץ עם בני המשפחה ולא להיות תחת הלחץ של אנשי המכירות באולם התצוגה.

מדובר בתועלת אמיתית וחשובה ביותר לכל רוכש רכב חדש - אחת העסקאות המשמעותיות ביותר שרובנו נעשה בימי חיינו.

לפרטים נוספים על מבצעי 0 קילומטר במחירים אטרקטיביים הכנסו לאתר מוטודיל -
https://motodeal.co.il/

בשיתוף מוטודיל
  • עוד באותו נושא:
  • מכוניות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully