וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי עסקים - רוצים להגן על המידע שלכם? כך תעשו זאת

בשיתוף ON365

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 14:53

גורמים זדוניים או חברות מתחרות עלולים לנסות לפרוץ למחשבי העסק שלכם ולגנוב מידע רגיש. יש דרך פשוטה ויעילה להתגונן מפני תופעה זו

מחשוב ענן. freepik,
מחשוב ענן/freepik

בעידן של היום רוב המידע שלנו (אם לא כולו) נמצא על המחשבים האישיים שלנו. אנחנו נוטים לסמוך על המחשב האישי שלנו ועל רשת האינטרנט כמעט בצורה עיוורת ומזינים לתוכם את המידע הכי אישי ופרטי שלנו. חלק מהמידע הרגיש שיש לרובנו במחשב כולל פרטים אישיים עלינו, כגון: כתובות מגורים, מספרי טלפון, מספרי כרטיסי אשראי, מספרי חשבון בנק ומה לא!

אותו הדבר קורה גם במרבית העסקים הפעילים כיום בשוק. הנוחות, הקלות והיעילות של אחסון הידע והגישה אליו בלחיצת כפתור גורמת לבעלי עסקים רבים לשמור את כל המידע העסקי שלהם על המחשבים בעסק.

אין ספק שאנחנו נמצאים בעידן ששמירת המידע על המחשב הוא דבר שלא ניתן להתנהל בלעדיו. כך ששמירת המידע הוא דבר נכון במידה ועושים את זה נכון! כשהמידע מאוחסן על המחשב האישי, "הפירצה קוראת לגנב", ויש מגוון דרכים בהן גורמים זדוניים יכולים לחדור למחשב האישי של כל אחד מאיתנו לגנוב את המידע. כאשר מדובר במידע של עסק פעיל, הדבר יכול להיות הרסני ביותר ולא כל עסק יוכל להתמודד איתו! אז נתחיל מהסוף ונגיד לכם שיש פתרון מעולה שמצמצם כמעט ב-100% את הסיכוי לסחוט אתכם על ידי גניבת המידע מהמחשים שלכם!

לפתרון זה קוראים גיבוי בענן.

למה שירצו לגנוב את המידע מהעסק שלי?

ישנן מספר סיבות לכך שגורמים זדוניים יתעניינו במידע העסקי שלכם. נציין 2 סיבות עיקריות:

• ידע זה כוח - אם יש לכם מתחרים, סביר להניח שמידע חשוב אודות העסק שלכם יעזור להם מאוד התחרות מול העסק שלכם. המידע יכולל לכלול
• רשימת ספקים
• מחירים
• מידע על משכורות
• רשימת עובדים
• שכר העובדים

והרשימה עוד ארוכה. כך שמתחרים הם אחד הגופים שיכולים לנסות לגנוב את המידע הרגיש של העסק.

• "פישינג" - אחת השיטות המוכרות ביותר וגם הנפוצות ביותר היא "פישינג". בפשטות, מה שזה אומר הוא שגופים מסוים או האקרים מנסים "לדוג" את המידע העסקי שלכם מהמחשבים על מנת לבצע שני דברים עיקריים:

• כופר - גניבת מידע חשוב מאוד לעסק. על מנת להחזירו לבעל העסק האקרים יבקשו תשלום כופר. סכום הכופר בדרך כלל גבוה מאוד מה שיכול לגרום לקריסת העסק.

• מכירה למרבה במחיר - הדבר השני שיכולים לעשות הוא מכירת המידע הרגיש למרבה במחיר. ככל שיש לחברה יותר מתחרים יהיו כאלו שישמו לקפוץ על המציאה ולשם סכומי כסף לא מבוטלים עבור המידע הרגיש של העסק המתחרה.

איך גיבוי בענן יעזור לעסק?

ראינו שישנם מספיק סיבות לכך שמישהו ירצה לשים את ידיו על המידע הרגיש של העסק שלכם ולעשות בו שימוש לרעה. עם גיבוי בענן לעסקים ניתן לצמצם את את נסיונות הסחיטה כמעט ל-0. איך?

בגדול, גיבוי בענן הוא שירות המציע גיבוי של כל החומר העסקי שלכם על גבי ענן חיצוני מאובטח ומוצפן שכאמור אינו נמצא על המחשב האישי שלכם אלא על שרת מרוחק ומאובטח ובצורה זו גם אם במקרה משיהו מנסה לסחוט אתכם על מנת לקבל את המידע שלכם בחזרה, אתם מכוסים! כל המידע הרגיש עדיין אצלכם בענן ותוכלו לגשת אל המידע בכל זמן נתון ומכל מקום.

ישנם יתרונות רבים נוספים לשירות גיבוי בענן לעסקים! רוצים לדעת עוד? נשמח לעשות לכם שיחת יעוץ ללא עלות בה נספר לכם על כל יתרונותיהם של שירותי מחשוב ענן

ON365 - שירותי ענן לעסקים 072-2211005

בשיתוף ON365
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully