וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לחג בריא: איך עושים בדיקת קורונה ביתית?

בשיתוף שראל פארם מבית שראל sPReader VIA

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 15:23

איך מבצעים בדיקת קורונה ביתית ומה עושים במקרה שהבדיקה יצאה חיובית? רגע לפני החגים ועם פתיחת שנת הלימודים, ד"ר זקס אליהו, הרוקח האחראי של 'שראל פארם' חנות מוצרי הבריאות ובית המרקחת הדיגיטלי של 'שראל', עונה על כל השאלות שלכם

בדיקת קורונה מהירה. יח"צ,
2 בדיקות קורונה ביתיות ב-64.90 ש״ח/יח"צ

מה ההבדל בין בדיקות קורונה ביתיות לבדיקות PCR?

בדיקת קורונה ביתית היא בדיקה מהירה ומטרתה לתת סינון מהיר וראשוני לאדם החושש עקב תסמינים או לאחר שהיה בקרבת אדם מאומת, בכניסה לבתי ספר ולפני מפגשים חברתיים או משפחתיים. הבדיקה פועלת בטכנולוגיה מהירה של זיהוי אנטיגן (חלבון זר לגוף) באף הנבדק. בדיקת ה- PCR, היא בדיקה מולקולרית עם רגישות גבוהה ומבוצעות ע''י מעבדה חיצונית בקופות החולים או במרפאות השונות, והתוצאה תתקבל תוך מס' שעות או ימים.

תשובה מהירה תוך 15-30 דקות

בדיקת קורונה ביתית ממש כמו בדיקת PCR, מיועדות למצוא שברי חלבונים נגיפיים אשר מעוררים תגובה חיסונית בגוף. בתהליך כימי, הבדיקה יכולה לזהות אנטיגנים ובכך להעיד על נוכחות וירוס הקורונה בגוף. התוצאה מתקבלת תוך בין 15-30 דקות מרגע ביצוע הבדיקה אשר יכולה להתבצע באופן עצמאי בבית, במקום העבודה שלכם, לפני נסיעה עם היקרים לכם או בכל זמן שנוח עבורכם, ללא צורך בתיאום תור וזמני המתנה.

איך עושים בדיקת קורונה ביתית?

בדיקות קורונה ביתיות מתבצעות בבית, על ידכם או בן משפחתכם באמצעות מטוש. הערכה של חברת SD Biosensor / Rhenium שנמכרת באתר שראל פארם מכילה את כל הציוד הדרוש לבדיקת קורונה מהירה ומקצועית: קסטת בדיקה, מטוש סטרילי, מבחנה עם נוזל (בופר) מעמד מפלסטיק ומכסה.

הליך הבדיקה הוא פשוט וכל אדם יכול לעשות את זה:

1. הכניסו את המטוש הסטרילי לאף הנבדק, עד הסימון המורה על כך
2. בצעו חיכוך בדפנות האף לאורך 10 שניות
3. הכניסו את המטוש למבחנה עם הנוזל וחכו כ-15-30 דקות

פענוח התשובה:

פס אחד - אין סימנים למחלה - תשובה שלילית

שני פסים - יש סימנים למחלה - תשובה חיובית

לא מופיע פס כלל - הבדיקה איננה תקינה ויש לחזור על התהליך עם בדיקה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הבדיקה הביתית יצאה חיובית - מה עליי לעשות?

בראש ובראשונה - יש להיכנס באופן מידי לבידוד ולהודיע למשרד הבריאות או קופת החולים לצורך תיאום בדיקת PCR בהקדם האפשרי, על מנת לאמת את התוצאה שהתקבלה על פי הוראת 'צו בריאות העם' לנגיף הקורונה החדש.

במידה ובדיקת ה- PCR שלילית, ניתן לצאת מהבידוד בהתאם לאישור משרד הבריאות. במידה ובדיקת ה- PCR יצאה חיובית, נדרש להישאר בבידוד עד תומו.

בדיקת קורונה ביתית - מה מחירה ואיפה קונים?

ליחידים: 2 בדיקות ב-64.90₪

באתר 'שראל פארם' מוצע המחיר הנמוך ביותר לצרכן של ערכת בדיקות ביתיות לקורונה על בסיס אנטיגן - Standard Q COVID-19 Ag TEST, במחיר של 64.90 ₪ לערכה של 2 בדיקות בהזמנה עד הבית מהיום למחר.

למשפחות: 5 בדיקות ב-125₪

ניתן למצוא בחנות 'שראל פארם' גם את הבדיקה OTC של חברת BD המציעה 5 בדיקות קורונה ביתיות במחיר של 125 ש"ח עבור כל הערכה. לקנייה מהירה מאתר שראל פארם.

לארגונים ומוסדות : ערכה של 25 בדיקות

בנוסף שראל פארם מציעים לחברות וארגונים מארז של 25 בדיקות אשר נועד לביצוע על ידי דוגם מוסמך בהתאם להוראות משרד הבריאות לחברות וארגונים אשר מעוניינים להעניק ביטחון בריאותי לעובדיהם.

משפחה גדולה? חוגגים עם הצוות? ערכה של 25 בדיקות קורונה ביתיות. אדוארד ברזובסקי, שראל,
משפחה גדולה? חוגגים עם הצוות? ערכה של 25 בדיקות קורונה ביתיות/אדוארד ברזובסקי, שראל

מעוניינים לקבל מידע מקצועי נוסף מהמומחים של שראל פארם? פנו לשירות יעוץ רוקחי אישי עם ד"ר אליהו זקס מנהל בית המרקחת 'שראל פארם'

כותב המאמר הינו ד"ר זקס אליהו (PharmD), רוקח ראשי של בית המרקחת הדיגיטלי שראל פארם, מבית שראל - החברה בעלת ניסיון רב ומובילה רכש ולוגיסטיקה רפואית, המשמשת כזרוע רכש של ציוד רפואי ותרופות לבתי חולים בישראל ומעבר לים.

בשיתוף שראל פארם מבית שראל sPReader VIA
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully