וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרת שיער בגב לגברים

בשיתוף הטופ

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 11:03

הקיץ כבר כאן ושוב אתם חוששים להוריד את החולצה בים… במקום לגלח את הגב שלכם תוכלו לבחור להוריד את השערות לצמיתות. ישנן שיטות שונות להורדת שיער לצמיתות, והיום כמחצית מקהל הלקוחות של מכוני הסרת שיער בלייזר יהיו גברים, ככה שאתם לא לבד. אז למה אתם מחכים?

גוף גברי ללא שיער. ShutterStock
גב/ShutterStock

הסרת שיער בגב לגברים - איך זה עובד?

יש שיטות שונות אשר מאפשרות לנו להוריד שערות לצמיתות, אך לייזר נחשבת לאפקטיבית ביותר. לדוגמא, יש לנו את שיטת הסרת שיער במכונת אפילציה. מדובר על שיטה בהחלט טובה ויעילה, אך היא אינה מתאימה למשטחים גדולים כמו גב. יש לנו את האפשרות להוריד שערות באינפרא אדום, השיטה עובדת בצורה ראויה אך אינה יעילה כמו הורדת שיער בלייזר. קרני האור של הלייזר למעשה הורסות את זקיק השערה ובכך מונעים צמיחה מחודשת. טיפול אחד לא יגרום לכם להיות חלקים, על מנת שתוכלו לראות תוצאות עליכם להתמיד בטיפולים ולשמור על הנחיות המטפלת. אורך הטיפול יכול לנוע בין 15 דקות ועד ל-40 דקות, תלוי במקום, בדגם המכונה ועוד...

הסרת שיער בגב לגברים - ככה תהפכו את הטיפול ליעיל

על מנת שנוכל להבטיח את היעילות של הטיפול עלינו להכיר את ההנחיות להורדת שיער בלייזר. תחילה, 24 שעות לפני הטיפול מומלץ לגלח את המקום, לא בשעווה אלא במכונת גילוח או סכין. אין להיחשף לשמש לפני הטיפול, ברמה בה אתם תגיעו לרמה מסוימת של שיזוף. במקרים כאלה הטיפול אינו אפקטיבי, עור כהה תמיד יהפוך את הטיפול למורכב יותר. לאחר הטיפול יש להימנע מלחשוף את האזורים שעליהם עשינו לייזר, לפחות יומיים שלושה. ככה תמנעו מעצמכם כוויות. מבעד לכל אלו, לפני שאתם מתחילים טיפול של הסרת שיער בלייזר מומלץ לבחון איזה מכון יהיה עדיף לכם. מכון מקצועי יציע לכם ייעוץ לפני הטיפול, ייעוץ אשר ייבחן את מורכבות הטיפול ואם הוא אפשרי בכלל. כמו כן, באותו ייעוץ תוכלו לקבל הצעת מחיר עבור הסרת שיער בגב, אולי יהיה עדיף לכם כבר לבצע הסרת שיער כללית לכל הגוף.

הסרת שיער בגב לגברים - כמה זה עולה לי?

המחיר אותו נשלם עבור הסרת שיער בגב לגברים יהיה בהתאם למטופל. יש מספר קריטריונים אשר ישפיעו על המחיר כמו כהות השערה, גוון עור, צפיפות השערות ועוד. לשם כך רצוי להגיע לייעוץ, הצעת מחיר בטלפון תהיה די כללית. המחיר הכללי אשר נשלם עבור טיפול לייזר בגב לגברים ינוע בין 2,500 ש"ח עד 3,200 ש"ח. מדובר על הסרת שיער ללא הגבלת טיפולים, עד להגעה לתוצאה הרצויה. ואם זה מנחם אתכם גברים, בניגוד למקומות אחרים בגוף, הגב אינו מקום רגיש ללייזר ולכן הטיפולים אינם כואבים.

בשיתוף הטופ
  • עוד באותו נושא:
  • הסרת שיער
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully