וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקר פרטי מקצועי ואמין

בשיתוף הטופ

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 10:49

מכירים את זה שאתם מרגישים שמשהו לא בסדר? שמרמים אתכם? בוגדים בכם? בשביל המצבים האלו החוקר הפרטי כאן! מי הוא החוקר הפרטי, איך מוצאים חוקר פרטי מקצועי ואמין, מתי פונים אליו ואיך הוא יכול לעזור? כל הפרטים כאן, בשורות הבאות!

מרגלים משקפת מעקב. Shutterstock, ShutterStock
חוקר פרטי/ShutterStock, Shutterstock

בתהליך החקירה החוקר הפרטי עובד קשה - אוסף ראיות, במקרי הצורך עוקב ומצלם ובעיקר אוגר מידע שיכול לשמש את הלקוח. כל משרד חקירות הוא שונה ומתמקצע או מתמקד בתחום אחר, או ברובם אך רובם יכולים לעשות הכל. יש חוקרים פרטיים המתמקדים בתחום של בגידות ומצבים מורכבים בין בני זוג, יש חוקרים פרטיים שעוסקים בתחום של מרמה, חוקרים בתחום הפיננסים, חברות פרטיות ועוד. כמובן שלא בכל מצב פשוט נבחר בשירות של חוקר פרטי, בדרך כלל מדובר במצבים מורכבים בהם אין לנו ברירה אחרת.

מה חוקר פרטי יכול לעשות?

לעיתים לא ברור מה חוקר פרטי יכול לעשות, ומה אפשר לבקש ממנו. כל דבר מתומחר אחרת וכל דבר מסתיים בזמן שונה.

אלו הם חלק מהדברים שחוקר פרטי יכול לסייע בהם:

· איסוף ראיות ללקוח.

· ישנם חוקרים שעברו התמחות גם בשטח - מעקב, צילום. הדבר נדרש לרוב כשישנם קשיים במציאת ראיות ראויות.

· ביצוע חקירות פרטיות ולא דרך המשטרה.

· איתור אנשים.

· בדיקת פוליגרף.

· בדיקת רכבים - אם הותקנו עליהם מכשירי ציתות.

מתי כדאי לשכור את שירותיו של החוקר?

כשאדם נמצא בפני תביעה או הליך משפטי כזה או אחר והוא מרגיש שמשהו הולך לא כשורה או שאין מספיק ראיות ועליו להביא עוד ראיות על מנת שההליך. השכר של החוקר אינו נמוך, לכן ממליצי להשתמש בשירותיו רק כשמרגישים שניסינו הכל ואין מוצא, ועלינו לערב מישהו חיצוני. כמובן שכדי לדעת שבחרתם חוקר מקצועי אמין ומקצועי, עליכם לעשות סוג של חקר שוק, להשוות בין חוקרים, לקבל המלצות אמינות, להבין קצת את התחום ורק אחר כך לקבל החלטה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

איך יודעים שמצאנו חוקר מקצועי ואמין?

אם הדרך היחידה לפתור את התעלומה או המקרה היא חוקר פרטי חשוב לבדוק שלחוקר יש רישיון מטעם משטרת ישראל לעסוק בחקירות פרטיות ורישיון לניהול משרד כזה אותם מוציאים דרך משרד המשפטים. אם למשרד יש את שני הרישיונות אפשר לדעת כי מדובר במשרד מורשה.

בנוסף, על החוקר להיות שקוף עם הלקוח, לשקף לו את תמונת המצב בכל שלב בחקירה, לגלות רגישות מול הלקוח ולהבין את הסיטואציה במיוחד אם מדובר בנושאים רגישים כמו גניבה, גירושים או בגידה. פגישת היכרות עם צוות החוקרים שיפתרו את התעלומה ללקוח, כך שיקבל ביטחון שיש מי שמטפל בו. דבר נוסף שיכול לסייע הוא לבקש מהחוקר בו אתם מביעים עניין לדבר אתכם בחיסיון מלא על מקרים אותם ביצע, להבין מהם האמצעים שמשרתים אותו ורק אז לבחור חוקר מקצועי ואמין.

בשיתוף הטופ
  • עוד באותו נושא:
  • חוקר פרטי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully