וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדרגות לגן עדן

בשיתוף הטופ

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 17:13

מחפשים מדרגות שיש לבן? משפצים או בונים את בית החלומות שלכם? רוצים להעניק מראה ייחודי ויוצא דופן? הגעתם למקום הנכון! חברת modelhome - שיש היא בין ספקיות השיש המובילות בישראל. כל הסוגים, כל הדגמים כולל הובלה והתקנה איכותית באחריות תחת קורת גג אחת!

אין בכלל ספק כי המדרגות שתפקידן לחבר ולגשר בין המפלסים השונים בבית מהוו את הדבר הראשון שכולם רואים. אם בעבר מדובר היה במוצר פונקציונלי בלבד, עם השנים הן הפכו לאלמנט עיצובי לכל דבר. יש מעצבים ואדריכלים שאפילו מתייחסים למדרגות בתור אביזר אמנות. מדרגות שיש לבן פופולאריות הן בקרב כאלה שרוצים ליצור בביתם סגנון עיצוב מודרני ובין אם בקרב אלה שמעדיפים את הכפרי. לבן משתלב עם כל סגנון וכל חומר גלם - עץ, מתכת ואפילו זכוכית.

למעשה מדובר בסוג המדרגות הפופולארי לא רק כאן בישראל, אלא בעולם כולו ואנו עדים למגוון של מבנים היסטוריים וכאלה בעלי אופי ארכיטקטורי ייחודי בהם משלבים שיש לבן ומדרגות שיש לבן. השיש עובר תהליך ליטוש מאוד ייחודי מה שמעניק לו מראה מרשים ויוצא דופן. חומר נצחי ולכן מדובר בהשקעה לכל החיים.

מדרגות שיש לבן כל היתרונות שיש בשיש

יש כל מיני סוגים של אבנים טבעיות לצד שיש לבן טבעי אותו חוצבים מהאדמה. לכל סוג שיש יש את היתרונות ואת התכונות שלו. כדי לבחור את המדרגות התואמות באופן מושלם לצרכים שלכם, עליכם להשוות בין כמה סוגים, לבדוק רמת ספיגה, סגנון עיצובי, ליטוש, גימור ורק אז לקבל החלטה. הנה כמה מהיתרונות הבולטים של מדרגות שיש לבן.

1. מראה מרהיב ביופיו - מנתונים עולה כי ישראלים אוהבים לבן. מדובר בצבע קלאסי, שתמיד נשאר רלוונטי. תמיד תוכלו להחליף את הספות, הוילונות, הכריות והשטיחים אבל השיש הלבן במדרגות וגם ברצפות אם תרצו, נשאר קבוע ולכן שיש הוא השקעה משתלמת במיוחד שתעניק לסלון שלכם מראה מרהיב, ייחודי ויוצא דופן. הצבע הלבן הוא עדכני, קאלסי ומתאים עם כל סגנון עיצובי בין אם החלטתם ללכת על המראה החם, האותנטי והכבד של עץ אותנטי, בין אם אתם אוהבי סגנון מודרני וכל הבית כולו בקווים נקיים ופשוטים ובין אם אתם מכורים ליוקרה, לאלגנטיות, בדיוק כמו בבתי מלון יוקרתיים וספאות מפנקים. לא משנה איך תבחרו לעצב את הבית שלכם, מדרגות שיש לבן ישתלבו מושלם ויכניסו המון אור הביתה.

2. השקעה לתמיד עמידות וחוזק - השיש הוא חומר שנוצר בטבע ולכן מדובר באחד החומרים הכי חזקים שיש. הוא לא נשבר, לא נסרט וקשה מאוד להכתים אותו. בשונה מעץ למשל שנוטה לצבור כתמים וקשה מאוד לשמור עליו כחדש. את השיש תמיד תוכלו ללטש מחדש ולהחזיר לו את הברק הטבעי המהמם שלו. מדובר בהשקעה לכל החיים אז אין מה לחשוב פעמיים. אנחנו ב - modelhome - שיש נשמח לסייע לכם בהתאמה השיש על פי הצרכים המדויקים שלכם.
3. תחזוקה- קל מאוד לנקות ושלמור על מדרגות השיש לא משנה במה תבחרו. סמרטוט לח וקצת סבון לרצפה והשיש כמו חדש.

מדרגות שיש. ShutterStock
מדרגות שיש לבן/ShutterStock

מדרגות שיש לבן עלויות

המחיר של מדרגות שיש לבן משתנה ותלוי במגוון פרמטרים כמו סוג השיש, גודל המדרגות, העובי שלהם, סוג הורידים, תהליך החיתוך והליטוש שהשיש עובר, המעקה, כמות המדרגות וכמובן ההתקנה עצמה. המחיר למדרגה משיש לבן נע בין 280-700 ש"ח. בחרו חברה שמספקת לכם את כל השירותים תחת קורת גג אחת כולל אחריות כמובן.

בשיתוף הטופ
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully